مجتهدزاده:

پیروزی در جنگ نرم تکلیف زنان امروز است

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: تکلیف ما که وارثان خون شهدا هستیم این است که پیروز میدان جنگ نرم باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ - 25September 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: اگر همدلی، همراهی مردم و ملت ایران و پیمانی که زنان با امام راحل(ره) بسته بودند، نبود وضعیت امروز کشور ما بدتر از شرایط برخی کشورهای منطقه می شد.

مجتهدزاده تصریح کرد: انقلابی که نوآوری و مدیریت جدید، در جهان به وجود آورد و به شرق و غرب وابسته نبود آماج توطئه های دشمنانی شد که درصدد نابودی انقلاب بودند.

 وی افزود: تهدیدها و تحریف ها با مدیریت خوب نیروها، ایمان مردم و رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) نقش برآب شد.
 
مجتهدزاده همدلی و وفاق را رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اگر در جنگ هشت ساله وحدت و وفاق نبود پیروز میدان نبودیم. ما پیروز میدان شدیم و دستاوردهایی که امروز در سیاست و اجتماع داریم را مدیون و مرهون دفاع مقدس هستیم و نقش زنان در این مسیر نقشی ویژه و ممتاز است.

وی با اشاره به تهدید های دشمنان اظهار کرد: امروز در مواجهه با جنگی غیر از جنگ سخت هستیم. در جنگ سخت با وحدت، همدلی و ولایت پذیری پیروز میدان بودیم، اما جنگ امروز متفاوت است. مقام معظم رهبری فرمودند: «یکی از اولویت های اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است».
 
مجتهدزاده به ویژگی های جنگ نرم اشاره کرد و افزود: در جنگ سخت انسجام بود، در اینجا تفرقه است. در جنگ سخت ایمان و خودباوری قوی می شد، اما در جنگ نرم دشمن باور انسان را نشانه می رود.

وی تصریح کرد: تکلیف خواهرانی که در عرصه دفاع مقدس تلاش و مجاهدت کردند و منافع ملی را بر منافع فردی ارجح دانستند و احساسات خود را رهبری کردند این است که با ابعاد جنگ نرم و ترفندهای امروز دشمن آشنا باشند، زوایای گوناگون آن را شناسایی کنند، چرا که اولین جایی که دشمن آن را مورد هجوم قرار می دهد کانون خانواده است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پایان گفت: تکلیف ما و شما که وارثان خون شهدا هستیم این است که پیروز میدان جنگ نرم باشیم، امروز آمدیم تا با امام(ه) و شهدا تجدید بیعتی داشته باشیم تا پرچمی که امام به دست رهبر دادند با همه وجود صیانت کنیم.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار