سردار کارگر در بازدید از باشگاه خبرنگاران پویا تاکید کرد؛

لزوم بررسی اقتصاد دوران دفاع مقدس توسط رسانه‌ها/ باید به جوانان اعتماد کنیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم بررسی اقتصاد دوران دفاع مقدس توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: مدل اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان و مردم تجربه شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 25September 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس از باشگاه خبرنگاران پویا خبرگزاری تسنیم بازدید و با مسئولان، دبیران و خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌وگو کرد.

سردار کارگر در جریان بازدید از تحریریه باشگاه خبرنگاران پویا اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم از خبرگزاری‌های ارزشی کشور و منتقل‌کننده ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جامعه است و در این راستا باید بیش از پیش بکوشد.

وی در گپ‌وگفت با دبیر اقتصادی این باشگاه بر لزوم بررسی اقتصاد دوران دفاع مقدس توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: مدل اقتصاد مقاومتی، در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان و مردم تجربه شد. در آن دوران حداکثر قیمت نفت، 20 دلار بود و جنگ با کمک‌های مردمی اداره می‌شد.

عضو شورای اجتماعی کشور در گفت‌وگو با دبیر اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا عنوان کرد: لازم است که به آسیب‌های اجتماعی و مواردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص به آن اشاره داشتند، بپردازید.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس پس از بازدید از بخش‌های مختلف این باشگاه به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت.

سردار کارگر در ابتدای این گفت‌وگو اظهار داشت: راهیان نور و ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان ها، دو ماموریت مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است. در بحث راهیان نور بنا داریم ظرفیت را به پذیرش 10 میلیون نفر زائر در یادمان‌ها برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر زیارت با معرفت، اقداماتی همچون نشر کتاب برای معرفی یادمان‌ها و مناطق عملیاتی انجام شده است.

سردار کارگر در خصوص ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها، گفت: ساخت برخی از این مراکز به پایان رسیده و برخی دیگر نیز تا پایان برنامه ششم توسعه ساخته خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به حوزه نشر کتاب دفاع مقدس، خاطرنشان کرد:  دفاع مقدس می‌طلبد که برای هر رزمنده کتابی نگاشته شود. ما در سال 94، 700 عنوان کتاب به چاپ رساندیم؛ ضمن این که توسط دیگر نهادهای فرهنگی و نظامی نیز کتاب‌های دفاع مقدسی منتشر شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: باید به جوانان اعتماد کنیم و جوانان امروز از جوانان دوران دفاع مقدس بهتر و متدین‌تر و بی‌بدیل هستند.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار