همزمان با هفته دفاع مقدس؛

یاد شهید مرزبانی شهرستان رشتخوار در سالروز شهادتش گرامی‌ داشته شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرزبانی شهرستان رشتخوار همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مسئولین و آحاد مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ - 25September 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت شهید علی اکبر اکبری همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور روستای ملک آباد شهرستان رشتخوار و مسئولین این شهرستان در محل مسجد این روستا برگزار شد.

در این مراسم که با مداحی و بیان خاطرات همرزمان شهید و روایتگری راویان هشت سال دفاع مقدس همراه بود، خالقداد عرب فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانده هنگ مرزی تایباد، سلطانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین بهره‌مند امام جمعه رشتخوار در این مراسم، در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اکبری اظهار داشت: دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدا در هر برهه ای از زمان یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردان حماسه خونین کربلا است.

وی افزود: شهدا، امروز از همه ما در سعادت و خوشبختی سبقت گرفتند چرا که آنان با نثار جان خود آرامش و امنیت امروز این مرز و بوم را رقم زدند، ما همواره زندگی امروز خود را وام‌دار و مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های این حماسه آفرینان می‌دانیم.
شایان ذکر است شهید علی اکبر اکبری در 31 شهریور ماه 1392 در هنگ مرزی تایباد بر اثر درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار