با حضور وزیر دفاع؛

همایش معرفی مدیران صاحب سبک کشور با عنوان یادمان شهید باکری برگزار می شود

همایش معرفی مدیران صاحب سبک کشور با عنوان یادمان شهید باکری ششم مهر با حضور وزیر دفاع در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ - 25September 2016
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار در نشست خبری چهارمین همایش بزرگ معرفی مدیران صاحب سبک کشور یادمان شهید مهدی باکری، با بیان اینکه امروز شاهد فقدان مدیرانی از سبک فرماندهان و شهدای دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: یکی از ویژگی های فرماندهان شهیدی هم چون شهید باکری ولایتمداری و خستگی ناپذیری برای کار در راه خدا بود پس اگر با دست خالی توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی برسیم، نتیجه ولایتمداری و نزدیکی رزمندگان به خدا بود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در جامعه امروز حضور چنین افرادی در بخش های مختلف احساس می شود، عنوان کرد: در واقع راه نجات ما ادامه دادن راه شهدا و مسیری که آنها طی کردند و امتحان خود را پس داده، است؛ زیرا آنها مسیری را که طی کردند منجر به کسب توفیقات بی شماری شد به همین علت با نزدیک شدن به سبک شهدا، دیگر نیازی به کسب آزمون و خطا نیست.

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه امروز سبک فرماندهی افرادی همچون شهید باکری در دانشگاه های نظامی تدریس می شود، تصریح کرد: امروز از سبک‌های مدیریتی و فرماندهی فرماندهانی چون باکری استفاده و مورد بررسی قرار می‌گیرد به نحوی که می توان گفت موفقیت لشکر فاطمیون برادران افغانستانی به دلیل تمسک جستن از این نوع سبک‌ فرماندهی است.

وی با اظهار این مطلب که اقتدار و توان دفاعی امروز ما در منطقه به دلیل ادامه دادن راه و سبک فرماندهی امثال شهید باکری ها است که حصارها را شکستند، بیان داشت: اکنون اگر در دنیا سربلند هستیم، به دلیل تمسک جستن به شهیدانی هم چون باقری، همت، دستواره و باکری ها است زیرا کار جهادی و خستگی ناپذیری و استقبال از مأموریت های پر خطر، ویژگی هایی است که این عزیزان همواره به دنبال آن بودند.

مدیرعامل بانک انصار سپس با بیان اینکه جنگ تحمیلی برای ما دانشگاه بزرگی بود که اساتید آن شهید باکری ها بودند، به علل وجود مشکلات در کشور اشاره کرد و گفت: خیلی از مشکلاتی که امروز در کشور پیش می آید به دلیل فقدان ولایتمداری در مدیر آن حوزه است؛ بنابر این در حالی که امروز جهاد در حوزه اقتصادی ادامه دارد باید در این حوزه به گونه ای اقدام کنیم تا برای مصون ماندن از هجوم دشمنان، فعالیت های ما موجب استحکام اقتصادی کشور شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از دفاع مقدس است، افزود: امروز در بانک انصار مسولین آن، رفتارشان الهام گرفته از شهداست در واقع مدیران بانک باید ویژگی‌های یک فرمانده را داشته باشند.

مراسم افتتاحیه این همایش ششم مهر با حضور وزیر دفاع در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار