محسن رضایی: بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری‌هاست + تصاویر

سرلشکر محسن رضایی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس و پاسداران استان بوشهر گفت: بوشهر بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی است و کمتر جایی را در کشور سراغ داریم که چنین ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ - 25September 2016
بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز یک شنبه در پنجمین روز از هفته گرامی داشت دفاع مقدس در تجمع بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس استان و فرماندهان و پاسداران شاغل در سپاه امام صادق(ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: تاریخ گرانقدری در استان بوشهر وجود دارد که نشان دهنده آن است که این استان، سنگر مستحکم انقلاب و ایران اسلامی بوده و هست.

محسن رضایی با بیان اینکه شرایط امروز ایران اسلامی، شرایط حساسی است، افزود: کشور ما در حال حاضر با یک اژدهای هفت سری بنام استکبار و صهیونیست مواجه است که با زدن هر کدام از سرها، سر دیگر خود را جلو می آورد.

سرلشکر محسن رضایی گفت: بوشهر بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی است و کمتر جایی را در کشور سراغ داریم که چنین ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد؛ بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی ها است.

 وی تصریح کرد: استکبار جهانی طی 70 سال قبل طرحی را تصویب کرد که به تبع آن جلوی پیشرفت جهان اسلام را گرفته و از طبش قلب جهان اسلام که در مکه، مدینه، فلسطین و عراق است جلوگیری نموده و تحت مدیریت و تسخیر جهان غرب در آورند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای تحقق این اندیشه شوم، اقدام به ایجاد پدیده اسرائیل در قلب فلسطین و وهابیت در عربستان نمود تا از قبل آن و با حمایت و پشتیبانی آل سعود و وهابیت به تشکیل رویای "از نیل تا فرات" نائل شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خداوند متعال در آن برهه زمان که اسراعیل در اوج قدرت بود و در مسیر تشکیل رویای از نیل تا فرات گام بر می داشت، انقلاب اسلامی  را به رهبری امام راحل به پیروزی رساند تا مقابل آنان بایستد.

 رضایی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، عربستان سعودی و اسرائیل پشت سر صدام حسین قرار گرفتند و با همکاری سایر کشورهای غربی، هشت سال جنگ را برای ممانعت از تشکیل قدرت بزرگ بین المللی اسلامی و برچیده شدن رویای دیرینه نیل تا فرات بر ایران اسلامی تحمیل کردند اما با عنایت پروردگار از انقلاب ما یک درخت تناوری بوجود آمد که توانست توطئه های دشمنان را به خودشان برگرداند.

وی به نقشه جدید استکبار علیه جهان اسلام اشاره کرد و افزود: آوردن وهابیت به خط مقدم مبارزه علیه اسلام از طریق تشکیل داعش، جیش النصره و احرار الشام در جبهه های متعدد در منطقه و در نهایت فلسطینی کردن منطقه برای نیل به آن رویای دیرینه است.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس در پایان کسب آمادگی های لازم نظامی را مهم خواند و با بیان اینکه آمادگی، جنگ ماقبل جنگ است،  بیان داشت:  ما از طریق همین آمادگی هاست که می توانیم در مقابل دشمن ایستاده و آنان را به عقب برانیم.

در این آئین از سه جلد کتاب با عنواین "آخرین شب حضور، پرپروک و ساعت 11 فردا صبح" با موضوع دفاع مقدس و همچنین سایت تخصصی دفاع مقدس استان بوشهر که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طراحی گردیده رونمایی شد.

بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویر
بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویر
بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویر
بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویر
بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویر
بوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویربوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویربوشهر نبردگاه ملی با شیاطین و رزمگاه رئیسعلی دلواری و مهدوی هاست+ تصاویر 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار