ساخت دیوار حائل زیرزمینی در نوار غزه چند ماه دیگر پایان می‌یابد

یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی از به پایان رسیدن ساخت پروژه دیوار زیرزمینی حول نوار غزه برای مقابله با تونل‌های حماس در چند ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ - 25September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد ساخت دیوار زیرزمینی اطراف نوار غزه برای ممانعت از حفر تونل‌های «حماس» طی چند ماه آینده به پایان خواهد رسید.
 
به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» این مقام نظامی در فرماندهی نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی، می‌گوید پروژه دیوار زیر زمینی در مرز 60 کیلومتری غزه، چندین متر زیر زمین عمق داشته و شامل به آب بستن بخش‌هایی از آن نیز می‌شود.
 
این مقام ارشد نظامی که نامی از او برده نشده تاکید کرد هدف از این پروژه جدید در مرز نوار غزه، مقابله با تونل‌های جنبش مقاومت اسلامی «حماس» و تبدیل کردن این تونل‌ها به «تله‌های مرگ» برای آنهاست.
 
رژیم صهیونیستی ساخت این دیوار زیرزمینی با هزینه گزاف 2 میلیون شِکِلی (500 هزار دلار) را از هفدهم شهریور امسال بعد از چند ماه بررسی در «کنست» آغاز کرد. (جزئیات بیشتر)
 
یک عضو ارشد حماس نیز در واکنش به این خبر اعلام کرد چنین موانعی نمی‌تواند جلوی توانایی مقاومت برای دفاع از مردم خود، حفر تونل‌های حماس و حمله این گروه به صهیونیست‌ها را بگیرد.
 
منبع:فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار