ثبت نام زائران اربعین از مرز 210 هزار نفر گذشت

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با صد عن سبیل الله اشتیاق مردم برای سفر به عتبات عالیات بیشتر شده است و امسال شاهد حضور حماسی مردم هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ - 25September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سعید اوحدی در مراسم امضای تفاهم نامه با رئیس بانک ملی جهت ارائه وام به متقاضیان سفر به اعتبات مقدسه افزود: سازمان حج و زیارت به منظور توسعه زیر ساخت های اقامتی و رفاهی زائران در کشور عراق و همچنین برای افزایش اعزام زائران به اعتاب مقدسه، با بانک ملی تفاهم نامه امضا می کند.
 
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای زائرانی که به دلیل صد عن سبیل الله از شرکت در مناسک حج امسال محروم شده اند با مشارکت بانک ملی، وام یک و نیم میلیون تومانی در نظر گرفته ایم تا شاهد افزایش زائران ایرانی در عتبات عالیات باشیم.
 
اوحدی گفت: برای ایجاد امکانات مورد نیاز زائران تفاهم نامه هایی با بانک های ملی، ملت، انصار و گردشگری امضا کرده ایم که این چهار بانک با تشکیل شرکت مهر و ماه؛ 8 پروژه مورد نیاز زائران مانند هتل و آشپزخانه را در کشور عراق به بهره برداری رسانده یا در شرف بهره برداری و یا در دست اجرا دارند.
 
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام زائران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین از مرز 210 هزار نفر گذشته است اظهار داشت: پیش بینی می کنیم در موسم اربعین با افزایش 140 درصدی زائران شاهد جمعیتی2 میلیون نفری و یک حضور حماسی باشیم.
 
رئیس بانک ملی نیز در این نشست گفت: سازمان حج و بانک ملی از ابتدای همکاری هایی را دو شادوش یکدیگر داشته اند و حالا که رژیم آل سعود صد عن سبیل الله کرده است وظیفه تک تک ماست که برای ارائه تسهیلات به زائران خدمتی کنیم تا آنانی که نتوانسته اند به حج بروند لااقل از فرصت زیارت اربعین بهره ببرند. 
 
حسین زاده افزود: همه شرایط برای ارایه وام یک و نیم میلیون تومانی مهیاست و عمره گذاران می توانند برای خود یا یکی از اعضای خانواده شان از این وام که با کمترین روال اداری و اخذ ضامن پرداخت می شود استفاده کنند.
 
منبع:خبرگزاری صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار