فرمانده سپاه بندرلنگه:

قدرت نظامی خود را مدیون امثال شهید «همدانی‌ها» هستیم

فاطمی گفت: امروز قدرت نظامی خود را مدیون امثال شهید «همدانی‌ها» هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ - 25September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سید حسین فاطمی» فرمانده بسیج سپاه بندرلنگه، گفت: هر چه داریم به برکت خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس داریم و امروز قدرت نظامی خود را مدیون امثال شهید «همدانی‌ها» هستیم.
 
وی افزود: شهیدان معظم دفاع مقدس درس ایثار را از امام حسین(ع) آموختند و به دنیا نشان دادند که هیچگاه زیر بار ذلت نمی‌روند و یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به دشمن نخواهند داد.
 
فرمانده سپاه بسیج بندرلنگه اضافه کرد: همانگونه که شهیدان در راه این انقلاب و این نظام بسان فرزندی که خدمت والدین خود میکنند خدمت انقلاب کردند امروز ما نیز به‌عنوان فرزندان شهدا در خدمت خانواده معظم شهدا هستیم و این افتخاری بس عظیم است.
 
فاطمی در پایان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهید کرمی با اهدای لوح از فرزند شهید که خود از جانبازان جنگ تحمیلی نیز می‌باشد تجلیل به‌عمل آورد.
 
شایان ذکر است «ایرج صوغانی» سرپرست اداره آموزش و پرورش این شهرستان، «سید هادی موسوی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرلنگه و «محمد حیدرزاده» مسؤول دفتر امام جمعه بندرلنگه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهید «علی کرمی» با فرزند ایشان دیدار کردند.
 
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار