به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان سرخه و گرمسار

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخه و گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ - 27September 2016
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان سرخه و گرمساربه گزارش دفاع پرس از سمنان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی و تربیت بدنی سپاه سرخه با حضور بیش از 2000 نفر، به همت سپاه ناحیه شهرستان سرخه و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

محمد امامی، فرمانده سپاه ناحیه سرخه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور جهاد و شهادت و ایثارگری ها و دلاور مردی‌هاست.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم سرخه در میادین مختلف، تصریح کرد: امروز امنیت پایدار کشورمان را در منطقه و جهان مدیون خون شهدا هستیم و توانسته ایم به برکت همین ایثارگری ها و جانفشانی ها اقتدار نظامی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشانیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با تأکید بر اینکه دفاع همچنان باقی است و فقط شکل و نوع آن تغییر یافته است و باید بدانیم دفاع امروز به مراتب از دفاع دیروز دشوارتر است، گفت: امروز دشمنان انقلاب، نظام خانواده را مورد هدف آماج حملات خود قرار داده اند؛ بنابراین باید حواسمان جمع باشد و نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

همزمان با  این همایش در شهرستان گرمسار نیز با  حضور بالغ بر ۳۰۰۰ گرمساری ورزش دوست همایش بزرگ پیاده روی برگزار شد.

 در این همایش که با حضور کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، سردار کمالی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، همتی معاون فرماندار شهرستان گرمسار، ایزدبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، نیکدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار و جمعی از مسئولین شهرستان و مردم شهرستان گرمسار برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان این همایش به شرکت کنندگان در پیاده روی بزرگ خانوادگی به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار