سردار اشتری در چهارمین محفل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا:

«تحدید نیروهای مسلح» شعار گمراهان است/ «ما می‌توانیم» در دفاع مقدس محقق شد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر اینکه تحدید نیروهای مسلح باعث پیشرفت کشور می‌شود، گفت: کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، گمراه هستند.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ - 26September 2016
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در چهارمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا اظهار داشت: پیشکسوتان ناجا عمری ماموریت برقراری امنیت و آسایش را در جامعه بر عهده داشتند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس افتخار جمهوری اسلامی ایران است. امام (ره) در مورد دفاع مقدس فرمودند که این جنگ یک نعمت است. برخی در آن دوران نعمت بودن جنگ را نفهمیدند؛ چون جنگ ویرانی به دنبال دارد؛ اما امروز وقتی به جامعه نگاه می‌کنیم، معنی آن جمله امام را درک می‌کنیم؛ چون کشور بیمه و بنیه دفاعی کشور تقویت شد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: روی پای خود ایستادن، «ما می‌توانیم» و اعتماد به نفس را در دفاع مقدس به دست آوردیم.
 
وی عنوان کرد: همه پیشرفت‌های کشور مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران است و هر بحرانی که در کشور پیش آمده را با روحیه جهادی توانستیم حل کنیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: توان دفاعی امروزمان و قدرت کشور به واسطه روحیه جهادی است. «تهرانی‌مقدم»ها از نسل دفاع مقدس بودند و دانشمندان جوان کشورمان نیز همان روحیه جهادی تهرانی‌مقدم ها را دارند. فتنه 88 نیز با آن پیچیدگی‌ها در «9 دی» با روحیه جهادی مردم درهم پیچیده شد.
 
اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به دلیل داشتن روحیه جهادی و ولایتمداری توانسته در همه عرصه‌ها خوش بدرخشد و عملکرد این نیرو هر سال بهتر از گذشته بوده است.

وی همچنین با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر اینکه تحدید نیروهای مسلح باعث پیشرفت کشور می‌شود، گفت: کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، گمراه هستند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار