اولین نمایشگاه کتاب عاشورا با حضور معاون وزیر ارشاد افتتاح شد

اولین نمایشگاه کتاب تخصصی عاشورا با حضور سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ - 26September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام محمدرضا زائری مدیر مجموعه فرهنگی سرچشمه عصر دو شنبه در سخنان خود در مراسم آغاز به کار اولین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا از عملکرد برخی مسوولان انتقاد کرد.
 
وی گفت: در فرهنگ اسلامی عبارت 'انشاءالله ' به معنی با توکل زانوی اشتر ببند ولی وقتی مدیران ما می گویند ان نشاء الله، یعنی نمی خواهیم کاری انجام دهیم.
 
مدیر مسئول ماهنامه خیمه افزود: بیش از 80 موسسه فرهنگی داریم ولی کمترین بودجه متعلق به وزارت ارشاد است ولی همه مشکلات فرهنگی را به گردن وزارت ارشاد می اندازند.
زائری تاکید کرد: برخی فقط می خواهند از اعتقادات مردم خرج کنند.
 
این نویسنده مذهبی افزود: آنچه که برای مردم در این کشور مانده همین عزاداری ها و هیات هاست و نباید با چنین کارهایی دین مردم را خراب کرد.
 
وی از تلاش های معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: بی انصافی است در روزگاری که همه تعارف می کنند این دوستان صادقانه وارد شدند و همکاری کردند.
 
زائری از حضور 80 ناشر در این نمایشگاه خبر داد که دو هزار و 500 عنوان کتاب با موضوع عاشورا و سیدالشهدا(ع) عرضه می کنند.
 
اولین نمایشگاه تخصصی عاشورا به همت مجموعه فرهنگی سرچشمه و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت اجتماعی شهرداری تهران و موسسه قدیم الاحسان به مدت یک هفته تا یازدهم مهر از ساعت 10 صبح تا 20در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه در چهارراه سرچشمه ادامه دارد.
 
منبع:ایرنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار