کوثری در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را خواهند داد/ مقامات آمریکایی تعادل روحی ندارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جهت‌گیری‌های اخیر مسئولان سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران، بیانگر اضطراب، عدم تعادل روحی و روانی و تزلزل در تصمیم‌گیری هیئت حاکمه این کشور است.
کد خبر: ۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶ - 02February 2014

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را خواهند داد/ مقامات آمریکایی تعادل روحی ندارند

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن اشاره به مواضع و تهدیدات اخیر برخی مقامات آمریکایی اظهار کرد: ترس و اضطراب و عدم تعادل روحی و روانی باعث شده تا مسئولان آمریکایی در تصمیمگیریهایشان متزلزل و غیر قابل اعتماد جلوه کنند؛ بدین وجه که از طرفی بر ادامه روند مذاکرات تاکید کرده و از جهتی دیگر بحث گزینههای روی میز را مطرح میکنند.

وی افزود: اگرچه این توافقات برای ما با توجه به شناختی که از طرف آمریکایی داریم از کمترین درجه اعتبار برخوردار است، امّا معتقدیم اگر مراحلی طی شده تا این مذاکرات به نتیجهای سازنده برسد پس طرف مذاکره کننده باید خود را نسبت به رعایت مفاد توافقنامه ملزم بداند.

کوثری با بیان اینکه ملت ایران هیچ واهمهای از گزینههای روی میز ندارند، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی خوب میدانند که اگر بخواهند امنیت ملی ایران عزیز را به مخاطره بیندازند و یا کوچکترین تعرضی را به خاک کشورمان داشته باشند با چنان ضربات کوبندهای مواجه خواهند شد که عواقب آن برایشان قابل تخمین نباشد.

وی با تاکید براهمیت گرامیداشت ایام انقلاب اسلامی موسوم به «دهه مبارکه فجر» افزود: ملت ایران طی سه دهـۀ گذشته برای تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" پا به عرصه مبارزه علیه رژیم طاغوت نهادند و یقیناً امروز نیز با تأسی از همان ارزشها و آرمانها اجازه هیچگونه دخالت و اظهار نظری را به دشمنان نظام و انقلاب نخواهند داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ملت سرافراز ایران همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب بوده و این بار نیز همچون گذشته با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نمایشی از اقتدار ملی را به منصه ظهور میرسانند و بدین واسطه توطئههای دشمن را خنثی خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار