فرمانده سپاه قدس گیلان:

در مقابل هرگونه توطئه دشمنان آماده‌ایم

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: جوانان ایران اسلامی باهوش و با ذکاوت هستند و در صورت بروز هر گونه خطر آماده جانفشانی و ایثار هستند.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ - 27September 2016

در مقابل هرگونه توطئه دشمنان آماده‌ایمبه گزارش دفاع پرس از گیلان، همزمان با گرامیداشت سی وششمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان و عزت مداران هشت سال جنگ دفاع مقدس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به همراه جمعی از پیشکسوتان در فضایی گرم و صمیمانه با فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کردند.

در این دیدار، فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهیدان، جانبازان و یادگاران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: همانند اوایل انقلاب اسلامی  و جنگ تحمیلی بر تک تک ما وظیفه است تا باسعه صدر، حلم و بردباری و با بصیرت کامل درمقابل کارشکنی  و تضعیف دشمنان معاند انقلاب در مقابل هرگونه توطئه ایی ایستادگی کنیم و نگذاریم ارزشهای نظام با یاوه گویی و تخریب ابرقدرت های شرق  و غرب مورد خدشه واقع شود.

سردار محمد عبدالله پور در ادامه  به طولانی بودن بروز و ظهوراقدامات فرهنگی کشور اشاره کرد و افزود: ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی توانستیم در برابر جنگ سخت استکبارو دشمنان بایستیم و در این برهه از زمان هم باید در مقابل جنگ نرم دشمن با آگاهی و بصیرت کامل مقابله به مثل کنیم . وی  جوانان ایران اسلامی را با ایمان ، توانمند ، وطن دوست وعاشق به نظام دانست و افزود :جوانان ایران اسلامی باهوش و با ذکاوت هستند و در صورت  بروز هر گونه خطر آماده جانفشانی و ایثار هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان گفت :  برمسوولان ، یادگاران و پیشکسوتان نظام واجب است از این گنج های انقلاب به خوبی استفاده کنند و حوادث  شکل گیری انقلاب و سالهای دفاع مقدس را برای جوان و نوجوان  امروز جامعه  تبیین و تحلیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها