مدیرکل حفظ آثار آذربایجان غربی:

نقش عشایر در امنیت پایدار منطقه باید مکتوب و مستند شود

مدیرکل حفظ آثار آذربایجان غربی گفت: نقش عشایر در امنیت پایدار منطقه باید در آثار مربوط به دفاع مقدس به خوبی تبیین و مکتوب شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ - 27September 2016

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار سعید قربان نژاد در همایش بسیج عشایر که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: عشایر و پیشمرگان در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش بی بدلیلی در برقراری امنیت پایدار منطقه بر عهده داشته اند اما متاسفانه کمترین اشاره ای به این نقش در آثار مربوط به دفاع مقدس نشده است که باید جبران شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگذارید شجاعت ها و شهامت های دوران دفاع مقدس فراموش و تحریف شود، افزود: باید از منابع زنده عشایر و پیشمرگان که در عملیات های مختلف رزمی حضور داشته اند برای حفظ آثار مربوط به این قشر استفاده کرد تا شجاعت ها و دلیرمردی های آنان به فراموشی سپرده نشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد: منابع زنده عشایر باید آنچه که از دوران دفاع مقدس در ذهن و قلب خود دارند بیرون بریزند تا آثار مربوط به دفاع مقدس این قشر تهیه و مستند شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار