جلسه نقد و بررسی کتاب «رهایی در هور» در تفت برگزار می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب «رهایی در هور» نوشته محمدهادی شمس‌الدینی، نویسنده جوان یزدی با حضور وی به بوته نقد گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ - 27September 2016
به گزارش دفاع پرس از یزد، هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت اظهار داشت: انتشار کتاب‌های دفاع مقدس و بازگویی خاطرات جنگ باعث ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تقریظ مقام معظم رهبری بر برخی کتاب‌های دفاع مقدس، اهمیت مطالعه این کتاب‌ها را نشان می‌دهد گفت: بررسی و نقد کتب دفاع مقدس بستری مناسب برای مطالعه هرچه دقیق‌تر و عمیق‌تر این کتاب‌ها را فراهم می‌کند.
 
قاسمی افزود: بر همین اساس، جلسه نقد و بررسی کتاب رهایی در هور نوشته محمدهادی شمس الدینی از کتاب های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور وی و علاقه‌مندان به کتابخوانی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفتم مهرماه در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت برگزار خواهد شد.
 
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی هیچ گاه از خاطره‌ها فراموش نخواهد شد و هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت تمام رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.
 
یادآور می‌شود، کتاب رهایی در هور نوشته محمدهادی شمس‌الدینی، روایتی از زندگی شهید حاج ابراهیم جعفرزاده، فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد است که انتشارات خط‌شکنان یزد آن را در ۳۳۶ صفحه به چاپ رسانده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار