در هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس؛

کودکان «امین مرد خانه می‌شود» را کامل می‌کنند

مسابقه نقاشی و قصه نویسی کتاب «امین مرد خانه می‌شود» توسط انتشارات صریر در هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 28September 2016
کودکان «امین مرد خانه می‌شود» را کامل می‌کنند

محمد حسین کریمی، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «صریر» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به رویکرد این انتشارات برای شرکت درهفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: انتشارات صریر به غیر از معرفی کتاب، سعی کرده است، تا با نشر ارزش های دفاع مقدس بستر لازم را برای آشنایی مخاطبان با فعالیت های این حوزه آشنا کند.

وی افزود: از این رو این انتشارات عرضه کامل آثار تولید شده در ادارات کل استان ها و توجه خاص و ویژه به مخاطبان کودک و نوجوان را در دستور کار خود قرار داده است.

کریمی عنوان کرد: موضوع مورد توجه بعدی برقراری ارتباط و تعامل با ناشرین و رسانه های دست اندرکار در حوزه دفاع مقدس است تا بتوانیم فعالیت های ادارات کل را منعکس کنیم. در غرفه نشر صریر تولیدات سال 1394 و 1395 مجموعه استان ها با بیش از 480 عنوان کتاب به نمایش در آمده است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری صریر با اشاره به فعالیت های این موسسه در بحث کودکان گفت: دو فعالیت در این زمینه انجام می شود. ابتدا مسابقه ای با محوریت کتاب «امین مرد خانه می شود» برگزار خواهد شد که در آن مخاطبان اقدام به تکمیل داستان در فرم های مربوطه می کنند. این مسابقه زمینه ای را ایجاد می کند تا قدرت تخیل و داستان پردازی کودک را نشان دهد.

وی تصریح کرد: اقدام بعدی برگزاری مسابقه نقاشی برای سنین 10 سال به پایین است. مسابقه نقاشی با کمک پدر و مادرها با موضوع آزاد برگزار می شود وکودکان می توانند ذهنیات خود را به تصویر بکشند که این دو مسابقه جوایز ارزنده ای دارد.

کریمی به کتاب های پرفروش این انتشارات اشاره کرد و گفت: کتاب «آلبوم های عکس»، «راز نگین سرخ» و «رد پابرهنه ها» از کتاب های پرفروش ما هستند که تمامی کتاب ها با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه عرضه می شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها