جانشين سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

نيروی نظامی مظهر قدرت يك ملت است

حميد خرمدل در همايش لاله هاي گلگون در عسلويه گفت: ما يقه آمريكايي ها را در خليج فارس به خاطر چند متر تجاوز مي گيريم‏، در صورتي كه هيچ قدرتي در منطقه نمي تواند اين گونه در مقابل آنها بايستد كه اين قدرت ما ثمره خون شهيدان است.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸ - 28September 2016

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ همايش لاله هاي گلگون با هدف تقدير از ايثارگران و رزمندگان شهرستان عسلويه روز گذشته با حضور حميد خرمدل جانشين سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، محمد علي فلاح مسئول بسيج وزارت نفت‏، فرماندار و امام جمعه شهر عسلويه و جمعي از مسئولين اين شهرستان در سازمان منطقه ويژه انرژي پارس برگزار شد.

حمید خرمدل جانشين سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در اين همايش گفت: آدمي مادامي كه در رفاه و امنيت هست قدر آن را نمي داند و هنگامي كه دچار ناامني مي شود تازه در مي يابد كه چه نعمت بزرگي را در اختيار داشته است.

نيروي نظامي مظهر قدرت يك ملت است

 

وي افزود: در شرايطي كه يك پديده شوم و ناميمون دامنگير بلاد اسلامي شده و همه مذاهب و اديان را به خاك و خون مي كشد‏ به حول و قوه الهي جمهوري اسلامي در اوج امنيت، قدرت،‏ سلامت طي طريق مي كند.

خرمدل اظهار كرد: اين آرامش و امنيت ثمره خون شهيداني است كه در هشت سال دفاع مقدس تقديم اين آب و خاك مقدس كرده ايم، ما خون دل ها خورده ايم تا بتوانيم اين انقلاب را حفظ كنيم.

وي ادامه داد: بعد از 8 سال دفاع مقدس دشمن از ما غافل نشده و جنگ همواره ادامه داشته است و فقط نوع و شيوه جنگ تغيير كرده است.

جانشين سپاه امام صادق(ع) بيان كرد: دشمنان قسم خورده ما تا ديروز وارد ميدان نبرد مي شدند و تلفات سنگيني مي پرداختند اما اكنون عربستان سعودي با خريد همان تسليحات كشورهاي مسلمان را به خاك و خون كشيده است و اين جنگ نيابتي را عهده دار شده است.

وي ابراز كرد: عربستان سعودي يكي از كشورهايي است كه 80 درصد مردم آن در فقر و فلاكت به سر مي برند اما اكنون براي از بين بردن مردم دنيا ميلياردها دلار از آمريكا سلاح خريداري كرده است.

حميد خرمدل با بيان اين كه كشور نياز به يك نيروي نظامي مقتدر، هوشمند و قدرتمند دارد كه تا بتوانيم در مقابل اين دشمن از كيان ايران اسلامي دفاع كند اضافه كرد: اگر دشمن يك لحظه احساس كند كه ما نمي توانيم از كيان نظام و انقلاب دفاع كنيم آن روز، روز حمله به ما خواهد بود.

وي با اشاره به اين كه ما اين قدرت را از خون همين شهدا داريم گفت: اگر امروز ما از امنيت صحبت مي كنيم نتيجه اين است كه همه اقشار و اديان در 8 سال دفاع مقدس وارد ميدان شدند و قطعا قطره قطره خون شهيد هدر نخواهد رفت.

اين مقام مسئول بيان كرد: ‏ امروز دشمنان ما دو نكته را در دستور كار دارند‎، يكي مهار جمهوري اسلامي و ديگري و مهمتر از آن تغيير رفتار جامعه اسلامي است.

 جانشين سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر يادآور شد: ما در اوج تحريم و تهديد و تنگناهاي تاريخي به فناوري هاي فضايي و اتمي و موشكي دست يافته ايم و فعل ما مي توانيم را با عمل صرف كرده ايم.

نيروي نظامي مظهر قدرت يك ملت است 

وي افزود: آمريكا مي خواهد قدرت پيشرونده ما در علم و توليد دانش را متوقف كند، قدرت ايران تنها از توپ و تانك نيست بلكه از نفوذ محبوبيت ملت ايران در دل مردم منطقه و حتي كشورهايي زير گوش آمريكا است.

 خرمدل با بيان اين كه مردم جهان آزادي مي خواهند و جمهوري اسلامي نمادي از اين آزادي است اظهار كرد: ما اگر از مردم مظلوم و جنبش هاي آزادي خواه حمايت نكنيم بر روي بخشي از آرمان هاي انقلاب اسلامي پا گذاشته ايم.

وي با اشاره به ياوه گويي هاي برخي رسانه هاي معاند در خصوص محدود بودن زنان ايراني بيان كرد: امروز بانوان در جمهوري اسلامي ايران بيشترين و بهترين آزادي را دارند، زنان ما  امروز تا معاونت رياست جمهوري ارتقا پيدا كرده اند اما در كشورهايي كه مدعي حقوق خانواده هستند زنان حتي اجازه رانندگي هم ندارند و در حد حقوق حيوانات با آنان برخورد مي كنند.

اين مقام مسئول افزود: ما يقه آمريكايي ها را در خليج فارس به خاطر چند متر تجاوز مي گيريم‏، در صورتي كه هيچ قدرتي در منطقه نمي تواند اين گونه در مقابل آنها بايستد كه اين قدرت ما ثمره خون شهيدان است و ما بايد از اين خون هاي ريخته شده پاسداري كنيم.

جانشين سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بيان اين كه اگر مستشاران ما در سوريه و عراق نجنگند ما بايد در بوشهر و خوزستان و باختران با آنها گلاويز شويم خاطرنشان كرد: قطعا آينده ازان ماست و پرچم اسلام به زودي در همه كشورهاي منطقه و جهان به اهتزاز در خواهد آمد، به شرط اينكه نيروي نظامي خود كه مظهر قدرت يك كشور است را تضعيف نكنيم.

در ابتدای این مراسم مهدی یوسفی رییس سازمان ویژه انرژی پارس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: تجلیل از ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به هیچ وجه جناحی نیست بلکه موضوعی عقلانی است.

وی افزود: شهادت مختص مسلمانان نیست و پیروان ادیان مختلف در کشور ما به دفاع برخواستند و جان خود را فدای این آب و خاک کردند.

یوسفی اظهار کرد: ارزش دفاع و مجاهدت در راه خدا به گونه ای است که شهدا طرف معامله با خدا هستند.

رییس منطقه ویژه انرژی پارس خاطرنشان کرد: امروز شهدای مدافع حرم در اوج گمنامی به رزمگاه مبارزه با دشمن می روند تا امنیت و آرامش در رون مرزهای کشور لطمه ای نبیند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها