رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان سمنان خبر داد؛

برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان سمنان گفت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، مسابقات اتومبیل‌رانی سرعت در محل استادیوم 15 هزار نفری ولایت سمنان به انجام رسید.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ - 28September 2016
برگزاری مسابقات اتومبیلراتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حسین ترحمی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش از سال 87، چهارده دوره مسابقات اتومبیل‌رانی در سمنان و در محل پارک سیمرغ به انجام رسید که به دلیل بروز چند مورد حادثه و نداشتن مکان مناسب جایگزین برای برگزاری این قبیل مسابقات، این رقابت‌ها تا به امروز متوقف شده بود.

وی ادامه داد: با افتتاح استادیوم ولایت سمنان و همچنین وجود سه لاین طولانی و مناسب در جنب این فضای ورزشی، فرصت مغتنمی به وجود آمد تا با استفاده بهینه از این مکان، رشته اتومبیل‌رانی را بار دیگر احیا کنیم.

وی با اعلام اینکه تمامی مسائل امنیتی در استفاده از این مکان لحاظ می‌شود، گفت: در این پیست فقط کسانی اجازه ورود دارند که در عضویت هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان سمنان باشند و ما به تمامی اعضای این هیئت، آموزش‌های لازم جهت استفاده ایمن از این فضای ورزشی را داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که رعایت نظم، ایمنی و قانون در سرلوحه فعالیت ورزشکاران این رشته قرار دارد.

ترحمی با اشاره به استقبال خوب مردم سمنان ازاین مسابقات گفت: با وجود اطلاع‌رسانی نسبتا کم به دلیل مشکلات مالی هیئت در این حوزه، در روز مسابقات با استقبال بیش از هزارنفری علاقمندان به این رشته مواجه شدیم که این موضوع بیانگر علاقه مردم این شهر به رقابت‌هایی از این دست است.

وی با اعلام اینکه در ادامه سال جاری نیز برنامه‌های مهیجی را در دستور کار قرار داده‌اند گفت: در صورت حمایت مسئولین، بعد از ماه محرم و صفر، برگزاری مسابقات موتور ریس، اتومبیل‌رانی درگ، همایش اتومبیل‌های کلاسیک، همایش خودروهای اسپورت و همچنین همایش اتومبیل‌های آفرود را در برنامه نیمه دوم سال 95 گنجانده‌ایم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان سمنان در پایان با تشکر از همه کسانی که از این رشته حمایت می‌کنند اعلام کرد: امیدوارم نگاه مسئولین به این ورزش مهیج بهتر از گذشته باشد و برای سلامت روانی و کاهش هنجارشکنی‌ها و تخلفات رانندگی شهری، حساب ویژه‌ای را برای این ورزش جذاب باز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها