گلایه‌های یکی از چهار زن آزاده ایرانی/ در این سال‌ها کسی از من یاد نکرد

شمسی (مریم) بهرامی، آزاده و جانباز زن ایرانی که به همراه سه بانوی دیگر به مدت چهار سال در عراق اسیر بوده و این روزها وضعیت جسمی مناسبی ندارد، بعد از یک سال که به دلیل دلگیری از مسئولان استان فارس به اصفهان مهاجرت کرده بود، به شیراز آمد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰ - 28September 2016

به گزارش دفاع پرس از فارس، شمسی بهرامی یکی از چهار بانوی آزاده دفاع مقدس که یک سال قبل به دلیل ناراحتی از مسئولان استان فارس این استان را ترک کرده بود، به دعوت مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به شیراز سفر کرد.

این آزاده زن ایرانی در جمع کارکنان زن اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، اظهار داشت: وقتی یک دختر شب بدون اطلاع به خانه بر نمی‌گردد، خانواده‌اش از نگرانی همه جا را زیر و رو می‌کنند، به مدت یک سال و 9 ماه هیچکس از ما اطلاع نداشت و امروز با ما بد برخورد می شود.

وی افزود: ما چهار سال را در دست دشمن گذراندیم و دشمن به ما تعرضی نکرد، دشمن از استقامت ما بهت‌زده شده بود، اما هیچ مسئولی در این سال‌ها در سالگرد ورود آزاده‌ها از ما یاد نمی‌کند.

بهرامی با اشاره به دلیل مهاجرتش از استان فارس تصریح کرد: من به دنبال حق‌گیری نبوده و نیستم، جنگ زده بودم، آزاده و جانباز بودم، هیچکس از من حمایت نکرد و حتی در حقم بی‌انصافی کردند.

اسیر 3357 با بیان اینکه حقوق‌بگیر آموزش و پرورش است، عنوان کرد: در این سال‌ها یک ریال هم از بنیادشهید نگرفتم، مسئولان اگر به این  مسئولیت رسیدند مدیون شهدا و اسرایی مانند ما  هستند اما این موضوع را فراموش کردند.

 وی خاطرنشان کرد: معصومه آباد در کتاب «من زنده‌ام» بخشی از خاطرات اسارت ما را عنوان کرده اما این تمام ماجرا نیست، و از اعتصاب غذای ما در عراق به تنهایی می شود یک کتاب نوشت.

گلایه های یکی از چهارزن آزاده ایرانی/ در این سال ها کسی از من یاد نکرد 

 بهرامی که در زمان اسارت کمتر از 20 سال داشته، بیان کرد: دشمن قدر ما را بیشتر می‌دانست و به ما لقب ژنرال داده بود، اما اینجا به واسطه زن بودنمان ما را از خاطرشان پاک کردند و از ما هیچ حمایتی نشد، من از مسئولان شیراز ناراحت هستم، آنها با من بد برخورد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار