فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

اجرای ۶۰۰ برنامه در ایلام به مناسبت هفته ناجا

فرمانده انتظامی ایلام از برگزاری 600 برنامه در این استان به مناسبت هفته ناجا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ - 28September 2016

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد :اجرای ۶۰۰ برنامه در هفته ناجا در ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: همراهی خوب اصحاب رسانه استان که بخشی از زحمات نیروی انتظامی به‌ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی بر دوش آنهاست قابل‌تقدیر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا که بیشترین خدمات را در عرصه جنگ انجام دادن، تصریح کرد: شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری «همه باهم برای امنیت و آرامش» است. در طول 37 سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد با همراهی و تعامل مردم و مسئولان امنیت پایدار در کشور حاکم است و در این زمینه در نظام اسلامی تاکنون مهم‌ترین نقش را مردم ایفا کرده‌اند.

 سردار یاری مشارکت فعال مردم و حمایت مسئولان در زمینه ایجاد امنیت پایدار در سطح استان و موفقیت نیروی انتظامی را مهم ارزیابی کرد و افزود: اولین هدف نیروی انتظامی ارتقای سرمایه اجتماعی در ناجا و افزایش سرمایه اجتماعی در بین مردم و تقویت جلب مشارکت‌های مردمی در امنیت است که امروز مردم و به‌ویژه معتمدین نقش بسیار مهمی در توسعه امنیت دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با معرفی دستاوردهای نیروی انتظامی استان، یادآور شد: در واقع تأمین امنیت و آرامش برای مردم مهم‌ترین دستاورد نیروی انتظامی است و همچنین افزایش مقبولیت عمومی ناجا در بین مردم از دیگر رویکردهای نیروی انتظامی است و جلوه‌های عملی منویات امام راحل و مقام معظم رهبری به‌ویژه شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل یکی دیگر از محورهای فعالیت این نیرو به حساب می آید و نیروی انتظامی در این راستا تلاش خوبی را انجام داده است.

 وی، در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی مدون نیروی انتظامی در ایام محرم سال جاری و به‌ویژه اربعین حسینی در سطح استان، ابراز کرد: در  برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی همه مردم و مسئولان استان نقش مهمی دارند که نیروی انتظامی نیز با یک برنامه‌ریزی  جامع  و مدون از ظرفیت‌های استان و کل کشور برای کنترل ترافیکی، انتظامی و امنیتی استفاده لازم را خواهند برد.

سردار یاری توسعه رعایت حقوق شهروندی و توجه به حقوق شهروندی و قانون مداری را یکی دیگر از رویکردهای نیروی انتظامی برشمرد و افزود: فعالیت‌های نیروی انتظامی در قالب قانون و شرع برای تأمین امنیت مردم، یکی از رویکردهای مهم بوده چرا که توجه به حقوق شهروندی و قانون مداری مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد.

 فرمانده نیری انتظامی استان ایلام  افزایش کارآمدی پلیس، تلاش در راستای انجام فعالیت‌ها با محوریت شعار سال در نیروی انتظامی، فراهم کردن امنیت برای ایجاد بسترهای لازم به‌منظور سرمایه‌گذاری در استان و مبارزه جدی با قاچاق کالا در استان را ازجمله برنامه‌های این نیرو در استان در سال جاری معرفی کرد.

سردار یاری با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کشف 3 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان در سال جاری، ابراز کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه قاچاق کالا در مرزهای استان انجام نمی‌شود و این میزان کالای قاچاق کشف‌شده مربوط به کالاهای قاچاق واردشده به استان از مبادی دیگر است که بخشی از این کالاهای سرمایه‌ای به کشور مبدأ بازگشت داده می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار