سردار دکتر کارگر در افتتاحیه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب:

دفاع مقدس سرآغاز پیشرفت کمّی و کیفی در کشور شد/ ناتوانی دشمن در برابر اقتدار موشکی ایران

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس سرآغاز پیشرفت کمّی و کیفی در کشور شد، گفت: امروز به مرحله‌ای از پیشرفت دست یافته‌ایم که تضمین‌کننده امنیت کشورهای اسلامی هستیم.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ - 28September 2016
دفاع مقدس سرآغاز پیشرفت کمی و کیفی در کشور شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز با حضور در سالن سه هزار نفره مجموعه ورزشی گیلانغرب به مناسبت گرامی‌داشت روز مقاومت مردم این شهرستان در جمع فرماندهان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدای این شهرستان با اشاره به رشادت‌های مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: گیلانغرب دومین شهر مقاومت کشور در دوران دفاع مقدس است؛ که مورد علاقه آزادگان، رزمندگان، مجاهدان فی سبیل الله به‌ویژه مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه به بیان تاریخ مقاومت مردم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: گیلانغرب در دوران دفاع مقدس 2 بار مورد تهاجم گسترده دشمن قرار گرفت، یکبار در روزهای آغازین و بار دیگر در روزهای پایانی جنگ بود، که مردم این شهر ضمن مقاومت دشمن را به عقب راندند. از این حیث می‌توان گفت دفاع مقدس در گیلانغرب شروع و پایان یافت و این افتخار مختص مردم این شهر است.

سردار دکتر کارگر تصریح کرد: امروز جوانان ما به مراتب از جوانان دوره انقلاب و دفاع مقدس بهتر، آگاهتر و مقاومتر هستند، زیرا جوانان ما امروز این افتخار را دارند که فرهنگ دفاع مقدس را که فرهنگی اسلامی و ایرانی است به کشورهای منطقه ببرند.

وی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس فقط متعلق به جمهوری اسلامی نیست، گفت: دفاع مقدس امروز متعلق به جهان اسلام و تمامی مستضعفین جهان است. امروز الگوی دفاع مقدس اسلامی و ایرانی توانسته است سوریه، عراق، لبنان، غزه و فلسطین را نجات دهد و یمن را به پیروزی برساند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این مطلب‌که مکتب اسلام و جمهوری اسلامی که تابع این مکتب است هیچگاه بدنبال جنگ و درگیری نبوده و نخواهد بود، گفت: جنگ یک تهدید برای ما بود که با هوشیاری حضرت امام(ره) و از خودگذشتگی ملت ایران بویژه مردم عزیز مرزنشین این تهدید به یک فرصت تبدیل شد.

سردار دکتر کارگر افزود: ما در دوران دفاع مقدس بود که ایستادن بر روی پای خود را فرا گرفتیم. هدایت‌های امام(ره) و پایمردی‌های مردم سبب شد که دفاع مقدس برای کشور ما سرآغاز پیشرفت، توسعه و ارتقای کمی و کیفی باشد.

وی تاکید داشت: در دوران دفاع مقدس زمانی که می خواستیم محموله‌های سیم خاردار را وارد کشور کنیم به واسطه پیمانی که صدام با کشور مقابل داشت با مشکل مواجه بودیم و از ورود آن جلوگیری می کردند، اما امروز به مرحله ای از پیشرفت دست یافته ایم که تضمین کننده امنیت کشورهای اسلامی هستیم.
 
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این که رژیم صهیونیستی که در جنگ شش روزه تمامی کشورهای مقابل را شکست داده بود، افزود: امروز از تنها کشوری که می‌هراسد، ایران اسلامی است. دشمنان امروز به این نتیجه رسیدند که در برابر اقتدار موشکی و توان نیروهای مسلح ایران نمی‌توانند کاری از پیش ببرند؛ لذا به اختلاف افکنی در داخل کشورمان روی آورده‌اند.
 
انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار