امیر سرتیپ نصیرزاده خبر داد

اجرای رزمایش مشترک نیروی هوایی ارتش در سال آینده

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سال آینده به منظور هماهنگی بیش‌تر و با هدف بالابردن توان دفاعی و نظامی خلبانان و جنگنده‌ها رزمایش مشترکی را با نیرو‌های مسلح برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸ - 01February 2014

اجرای رزمایش مشترک نیروی هوایی ارتش در سال آینده

به گزارش خبرگزاری دفاعمقدس، امیر سرتیپ خلبان "عزیز نصیرزاده" معاون هماهنگ کنندهی نیروی هوایی ارتش، صبح امروز شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت ۱۲بهمن که در ستاد نهاجا برگزار شد در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از رزمایش اخیر فداییان "حریم ولایت۴" این نیرو گفت: انشاالله در سال آینده نیز به منظور هماهنگی بیشتر با دیگر نیروهای مسلح کشور و با هدف بالابردن توان دفاعی و نظامی خلبانان و جنگندهها رزمایش مشترکی را برگزار خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده نهاجا همچنین با بیان این مطلب که دو روز از دهه فجر به نیروی هوایی ارتش اختصاص دارد، عنوان کرد: افسران نهاجا در روز۱۲بهمن حفاظت از امام(ره) را بر عهده داشتند، و در نوزدهم بهمن نیز با  دیدار و بیعت با رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران ضربه مهلکی را بر پیکره نظام طاغوتی وارد آوردند.

وی با اشاره به ویژه برنامههای این نیرو در دهه فجر گفت: در پایگاه ششم هوایی بوشهر یادواره سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی و دیگر شهدای نیروی هوایی ارتش در روز ۱۷ بهمن  با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

امیر نصیرزاده افزود: در روز ۱۶بهمن نیز افسران نیروی هوایی ارتش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و نثار گل با آرمانهای بنیانگذار فقید انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین، فرماندهان، مسئولان و کارکنان نهاجا در ۱۹بهمن ماه با فرمانده معظم کل قوا دیدار خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اعلام برگزاری نمایشگاه هوایی در پایگاه شهید یاسینی گفت: در حاشیه برگزاری یادواره شهدا در پایگاه بوشهر کمکهای بیشتری برای زلزلهزدگان و محرومان استان فراهم خواهیم کرد و در بازدید از مناطق زلزله زده و دیگر مناطق محروم استان این کمکها را به خانوادهها تحویل خواهیم داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار