فرمانده انتظامی استان زنجان:

بیشترین جرایم زنجان در حوزه اقتصادی است

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در کشور بخش قابل توجهی از جرایم از اقتصادی به اخلاقی تغییر یافته است، گفت: در زنجان بیشترین جرایم در حوزه اقتصادی است.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ - 28September 2016
بیشترین جرایم زنجان در حوزه اقتصادی استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار علیرضا صالحی با اشاره به کشفیات انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در زنجان، اظهار داشت: میزان کشفیات ماده مخدر تریاک افزایش 16 درصدی و هروئین نیز افزایش دو برابری داشته است که حساسیت و نگرانی در این بخش را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در بخش دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر شاهد افزایش 41 درصدی در 6 ماهه نخست امسال هستیم، بیان کرد: در انهدام باندهای قاچاق نیز نیروی انتظامی موفق عمل کرده و با افزایش بیش از دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه در لایه‌بندی جرایم و آسیب‌های اجتماعی زنجان در بخش وقوع سرقت رتبه پنجم کشوری را کسب کرده است، عنوان کرد: در 6 ماهه نخست امسال میزان سرقت اتومبیل با کاهش 12 درصدی، موتورسیکلت کاهش 8 درصدی، کشف سرقت از مغازه افزایش 19 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه سرقت به عنف از ابتدای سال تاکنون در زنجان با کاهش 38 درصدی مواجه بوده است، افزود: قتل عمد در زنجان نیز 45 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در کشور بخش قابل توجهی از جرایم به وقوع پیوسته از اقتصادی به اخلاقی تغییر یافته است، گفت: در زنجان بیشترین جرایم در حوزه اقتصادی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به آماده‌باش صد درصدی نیروهای پلیس برای ایجاد امنیت در ایام محرم به ویژه در زمان برگزاری دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده امسال دسته عزاداری حسینیه زنجان شاهد بیش از 500 هزار عزادار است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها