یادواره شهدای تامین اجتماعی استان کرمان برگزار شد

دومین یادواره شهدای تامین اجتماعی استان کرمان با حضور خانواده شهیدان حسن علی‌زینلی و حمید باقری در اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ - 28September 2016
به گزارش دفاع پرس از کرمان، علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در مراسم دومین یادواره شهدای تامین اجتماعی استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا بایستی در زندگی فردی و اجتماعی مورد توجه فرار گیرد و در تمام ابعاد جاری باشد.

وی افزود: راه و رسم شهدا و عمل و کردار آنها باید در تمام زندگی جریان داشته باشد و سرلوحه کارها قرار گیرد و باید سعی خود را بر این قرار دهیم که در مسیر نورانی شهدا حرکت کنیم و همواره به یاد آنها باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: تامین اجتماعی بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای کشور است که نیمی از جمعیت کشور را زیرپوشش دارد، 60 درصد نیروهای این مجموعه ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستند و 30 نفر از فرزندان شهید در تامین اجتماعی کرمان اشتغال دارند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان نیز در سخنانی ولایت‌پذیری را عامل پیروزی کشور دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس باید برای ما الگو باشد و با صراحت و شجاعت باید از اسلام، انقلاب، نظام، راه شهدا و ایثارگران دفاع کنیم.

حمیدرضا حسینخانی ادامه داد: پیروزی ما در جنگ تحمیلی یک معجزه بود که تنها با توکل بر خدا، اخلاص و تقوا رزمندگان انجام شد، این موضوع را باید باور کرد و در کارها مدنظر قرار داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار