فرمانده نیروی انتظامی:

طرح امنیت اخلاقی با قوت ادامه دارد/ رفتار ناجا در برابر مجرمان مقتدرانه است

سردار «اشتری» با اشاره به اینک طرح امنیت اخلاقی با قوت ادامه دارد، گفت: در شهرهای زیارتی مانند قم و مشهد کنترل‌‌های ما بیشتر است و با تمام وجود از ارزش‌های دینی حفاظت خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ - 28September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» عصر (چهارشنبه) دردیدار با مراجع عظام تقلید خاطرنشان کرد: رفتار نیروی انتظامی همیشه در برابر مجرمان مقتدرانه و در برابر مردم همراه با عدالت و رافت اسلامی است.
 
وی اضافه کرد: ناجا در زمینه امنیت اخلاقی و مقابله با ناهنجاری ها نیز فعالیت های خوبی انجام داده و در طرح حجاب و عفاف شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ناجا پیشتار بوده است.
وی خاطرنشان کرد:شورای انقلاب فرهنگی حدود 26 دستگاه را در این زمینه مسئول کرده که یکی از آنها ناجا بود، هر چند ناجا تنها می باشد ولی این را از وظایف قانونی و شرعی خود می داند.
 
اشتری گفت: در حوزه فضای مجازی، که دارای فرصت و تهدید است، جایی که جرایم مشهود باشد و یا شاکی داشته باشد پلیس با جدیت دنبال می کند و بیش از 80 درصد از جرایمی که در فضای مجازی صورت گرفته و شاکی داشته اند، شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
وی ادامه داد:ناجا در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گام های اساسی را برداشته است.
اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به دلیل گستردگی و تنوع ماموریت، بیشترین خدمات را در ابعاد مختلف به مردم ارائه می دهد که مهمترین آن تامین امنیت و انضباط بخشی در جامعه است.
 
اشتری ادامه داد: نیروی انتظامی رسالت خود را هم در تامین امنیت مرزها و هم در داخل شهرها به خوبی انجام داده است.
 
اشتری جلوگیری و پیشگیری از جرائم را از دیگر فعالیت های ناجا دانست و گفت: در آستانه ماه محرم، نیروی انتظامی مانند گذشته در خدمت عزاداران حسینی خواهد بود.
 
وی ادامه داد: برای زائران برای عتبات در اربعین برنامه های خوبی را تدارک دیده است، در سال جاری زائران از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه خارج خواهند شد و حدود دو میلیون نفر مردم تردد دارند و ناجا نیز خدمات چشمگیری به آنها ارائه می دهد.
 
وی گفت: نیروهای انتظامی از زمان حرکت زائران اربعین تا مرز، تسهیلات و خدمات را ارائه می دهد، مساله امنیت و تردد مردم نیز عملیات بزرگی است که نیروی انتظامی باید خدمت رسانی کند.
 
اشتری همچنین گفت: بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی در کنار اقتدار،رافت و مهربانی ؛ عطوفت را سرلوحه کار خود قرار داده و فضای نیروی انتظامی یک فضای انقلابی و روحیه آنها جهادی است و دنبال ارتقای آن هستیم.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش ما تامین امنیت و آسایش مردم است و هر چه فرهنگ اسلامی و احکام الهی بیشتر توسعه پیدا کند جرائم هم کمتر می شود.
 
وی بیان داشت: در ارتقای فضای انقلابی، معنوی در خود ناجا تلاش خوبی صورت گرفته و حدود 700 روحانی شاغل ثابت و حدود یک هزار و 700 روحانی نیز در مناسبت های مختلف در نیروی انتظامی فعالیت های تبلیغی دارند.
 
فرمانده نیروی انتظامی عصر چهارشنبه با سفر به شهر مقدس قم با برخی مراجع تقلید دیدار کرد.
 
منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها