در دیدار سردار دکتر کارگر با استاندار کرمانشاه مطرح شد؛

تدوین دانشنامه دفاع مقدس کرمانشاه/ تاکید بر اجرای برنامه‌‌های کیفی و محتوایی در عرصه جنگ تحمیلی

در دیدار رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با استاندار کرمانشاه، بر اجرای برنامه‌های کیفی و محتوایی در عرصه جنگ تحمیلی تاکید شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ - 28September 2016
تدوین دانشنامه کرمانشاه در دفاع مقدس/ تاکید بر اجرای برنامه‌‌های کیفی و محتوایی در عرصه جنگ تحمیلیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «دکتر بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور در ساختمان استانداری کرمانشاه با دکتر اسداله رازانی استاندار این استان دیدار و گفت وگو کرد.

سردار دکتر کارگر در این دیدار ضمن تاکید بر روند خدمت رسانی به مردم  استان کرمانشاه اظهار داشت مردم شریف این استان در دوران دفاع مقدس سخت ترین شرایط جنگی را متحمل شده و با تمام ظرفیت در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و از این حیث بر ذمه کشور  حق دارند.

وی افزود دفاع مقدس در استان کرمانشاه شروع و پایان یافت و این افتخاری مختص مردم این شهر است لذا باید تلاش های لازم جهت ارائه خدمات به مردم این استان انجام شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: در سال گذشته نزدیک به 2 میلیون نفر از مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب بازدید کردند و این مقوله می تواند بسترساز توفیقات بیشتری در این استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این استان همکاری و کمک های لازم را در جهت نشر ارزشهای دفاع مقدس می کند از حمایت های دولت و استانداری ها در این رابطه تقدیر و تشکر کرد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با تاکید بر تجهیز مرکز فرهنگی تازه تاسیس  شده دفاع مقدس گیلانغرب، افتتاح این مرکز را حق مردم این منطقه دانست.

سردار دکتر کارگر در ادامه گفت: از فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس استان خواستار تدوین دانشنامه دفاع مقدس کرمانشاه هستیم، قطعا این اقدام فرهنگی هویت استان کرمانشاه را در دوران دفاع مقدس را بازیابی و درخشانتر می کند.

همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو دکتر رازانی استاندار کرمانشاه با تاکید بر انجام کارهای کیفی و محتوایی در عرصه دفاع مقدس گفت با استفاده از ظرفیت هایی چون فیلم سازی و رمان نویسی و پرداختن به خدمات نرم افزاری می توانیم فرهنگ دفاع مقدس را با عمق بیشتری اشاعه دهیم.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار