سردار بابایی در سومین یادواره شهدای شهر شیرود تنکابن:

رشد صنعتی و علمی کشور به برکت مقاومت در برابر دشمنان به دست آمد

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: رشد صنعتی و علمی کشور به برکت جنگ و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به وجود آمده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ - 28September 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران،سومین یادواره شهدای شهر شیرود از توابع شهرستان تنکابن شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان، مردم و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این یادواره گفت: دشمنان ایران اسلامی 30 سال رزمایش برگزار می کنند تا به ایران اسلامی حمله کنند اما قدرت سپاه شجاع ، بسیجی دلاور و ارتشی مومن سبب شده تا آنها جرات کوچک ترین اشتباهی را هم نداشته باشند.

سردار محمد حسین بابایی با بیان اینکه دشمن با امتیاز دادن دست از دشمنی خود با ملت ایران اسلامی بر نخواهد داشت ، خاطر نشان کرد : دشمنان شیطان صفت ، قسم خورده اند که از ملت مسلمان ایران انتقام بگیرند و اگر تاکنون این اتفاق روی نداده به خاطر این که زورش به ما نرسیده است.

وی به امداد های غیبی و الهی در زمان انقلاب، دفاع مقدس و شرایط فعلی کشور اشاره کرد و بیان داشت : اگر می بینید ایران اسلامی به یک کشور امن و باثبات در میان کشورهای همسایه و جنگ زده خود تبدیل شده از برکات امداد های غیبی و الهی است .

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد : اگر به سیاست و اقتصاد غربی ، آداب و رسوم غربی و فرهنگ غربی پشت کردیم و واجباتی همچون امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملی کردیم خداوند امداد غیبی خود را بر ما نازل خواهد کرد.

سردار بابایی تصریح کرد : هرگاه که ملت در صحنه بود و از رهبرشان تبعیت کرد و فریب یاوه گویی های دشمنان را نخوردند و در برابر آنها ایستادگی و مقاومت کردند پیروز از میدان خارج شدند.

به گفته وی ، رشد صنعتی و علمی کشور به برکت جنگ و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به وجود آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار