برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان خلخال و رونمایی از کتاب هفتمین فرمانده

همایش بزرگ پیشکسوتان خلخال برگزار و از کتاب هفتمین فرمانده زندگینامه سردار شهید عمران پستی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ - 30September 2016
برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان خلخال و رونمایی از کتاب هفتمین فرماندهبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، همایش بزرگ پیشکسوتان خلخال در مصلی امام خامنه ای این شهر برگزار و از کتاب هفتمین فرمانده از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، زندگینامه سردار شهید عمران پستی از سرداران شهید استان اردبیل و شهرستان خلخال رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، فرماندار ، امام جمعه و فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد سردار سید یوسف مولایی جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و از فرماندهان جبهه مقاوت و مدافعان حرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای شهرستان خلخال یاد و خاطره عالم وارسته و عابد مجاهد مرحوم حضرت آیت‌الله یکتایی را گرامی داشت و گفت: استقامت در مسیر گفتمان رهبری رمز پیروزی رزمندگان ایران است.

مولایی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش عظیم حضرت آیت‌الله یکتایی در همراهی رزمندگان به جبهه حق علیه باطل در زمان جنگ بیان کرد: ایشان معلم بزرگ اخلاق بودند و بنده آنچه در سال 59 و 60 از ایشان دیدم در چند سال بعد نیز در شهر زنجان و کرج نیز با همان وضعیت ایشان را دیدم و هیچ تغییری در زندگی ایشان ندیدم و ایشان واقعا وارسته و عالم دین بودند.

وی با اشاره به تجدید خاطرات خودش در جمع رزمندگان خلخال ادامه داد: چهره و ریش سفید همرزمانم که در سال‌های دفاع مقدس در کنارشان بودم و در کسوت رزمندگی هنوز هم حضور دارند بهترین ارزش و افتخار برای بنده است.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یاد و خاطره شهید عمران پستی و شهید رجبی را گرامی داشت و یادآور شد: رزمندگان ما در سخت‌ترین شرایط با تبعیت از فرمان امام (ره) در سرمای کردستان و گرمای خوزستان به نبرد ادامه دادند و همین صبوری رزمندگان دامنه پیروزی آنان را رقم زد.

مولایی تصریح کرد: بیش از 36 هزار دانش آموز شهید با یک فرمان امام (ره) به جبهه رفته و شهید شدند و اکنون امنیت ما در گروه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تجلیل از حضور رزمندگان در این همایش و تجدید میثاق آنان با رهبر انقلاب گفت: بسیجیان ما دور امام (ره) ماندند و استقامت کردند و پیروز شدند.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: علاوه بر دیروز که دفاع مقدس بود امروز نیز همه جا استقامت است و این حضور رزمندگان این استقامت را نشان می‌دهد.

مولایی اضافه کرد: دشمن با تحریم‌‌ها و انواع فتنه‌ها قصد نفوذ به کشور را در سر دارد که باز رزمندگان ما آماده دفاع از این وطن هستند و در هیچ جایی مثل مقاومت رزمندگان ما استقامتی ثبت نشده است.

وی با اشاره به فزون‌خواهی دشمنان داخلی و جریان روزنامه‌ها و جراید کشور اظهار کرد: بعضی روزنامه‌‌ها با پول جمهوری اسلامی ایران و هزینه وزارت فرهنگ و ارشاد از دشمن دنباله روی کرده و برای شکستن استقامت این ملت می‌نویسند که جای تاسف دارد.

مولایی افزود: شهدایی که تصاویرشان در این همایش عظیم نصب شده همه مخلص‌ترین انسان‌ها و دلسوزترین به امام (ره) و انقلاب بودند و هیچ ادعایی نداشتند.

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، رونمایی از کتاب هفتمین فرمانده که سرگذشت نامه دانشجوی شهید عمران پستی به قلم علی باقری وکیل‌آباد از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل و پخش کلیپ و قرائت شعر از دیگر برنامه‌های این همایش بزرگ در خلخال بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار