تجلیل از خانواده شهدای حرم شهرستان سمنان در گردهمایی فرشتگان آخرالزمانی

با حضور امیر سرتیپ محمد حسن نامی معاون ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان سمنان تجلیل و تکریم شدند.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ - 30September 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، همایش فرشته های آخرالزمانی با حضور سرتیپ محمدحسن نامی معاون ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی،سرهنگ پاسدار محمد سلامی مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایتان ، مدیرکل بنیاد شهید استان و سایر مسئولان استانی و شهرستان، خانواده شهدای مدافع حرم سمنان و جمعی از مردم در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد.

امیر سرتیپ محمدحسن نامی معاون ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی در این همایش با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، صدام با کمک منافقین قصد پیاده کردن تئوری نا امنی رضا شاه را داشتند گفت: اگر هدایت های امام راحل و تدبیر مقام معظم رهبری در ان برهه نبود دشمن به هدف خود که تصرف تهران بود می رسید.

نامی با تاکید بر اینکه همواره باید حواسمان به دشمن باشد اظهار کرد: کار دشمن، دشمنی است و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ ابزاری دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه وجود یک کشور یکپارچه و متحد به اسم جمهوری اسلامی ایران برای دشمن مطلوب نیست اذعان کرد: از این رو آمریکا برای تامین منافع خود با کمک متحدانش به یاری صدام رفت اما به لطف خداوند ناکام بود.

معاون ستاد مشترک آجا نقش زنان در دفاع مقدس را تاثیرگذار و مهم عنوان کرد و گفت: سهم 50 درصدی بانوان در دفاع مقدس باعث شد رزمندگان در خط مقدم با خیال آسوده به دفاع از کشور بپردازند و اگر مدیریت اسلامی زنان نبود دچار مشکل می شدیم.

وی در ادامه گفت: تربیت اسلامی و پاکدامنی زنان باعث شد فرزندانشان به مسیر الهی هدایت و سعادتمند شوند.

نامی با اشاره به جبهه مقاومت و حضور مدافعان حرم در خارج از مرزهای کشورمان گفت: اگر امروز در خاک سوریه هستیم در واقع از اسلام و کشورمان دفاع می کنیم.

معاون ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: استکبار در جبهه مقاومت هرچه داشت به میان آورد اما به لطف خداوند موفق نشد و اکنون در آستانه پیروزی قرار داریم.

گفتنی است در پایان این مراسم، از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار