مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی:

ارزش های دفاع مقدس غنی ترین فرهنگ کشور هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: ارزش های مربوط به دوران دفاع مقدس غنی ترین فرهنگ کشور به شمار می آیند که ترویج آنها در جامعه در واقع بیمه کردن خود در مقابل دشمنان است.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ - 30September 2016

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سید محمد حسینی در آیین گلباران مزار شهدای ارتفاعات کوه سرخه اراک در چهارمین روز از هفته گردشگری با اشاره به جاذبه مربوط به ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: در شرایط امروز جامعه که دشمن با انواع هجمه های فرهنگی سعی دارد که فرهنگ کشور و جوانان را مورد حمله خود قرار دهد ارزش های برجای مانده از دوران دفاع مقدس می تواند در قالبی متناسب با شرایط روز جامعه به عرصه گفتمان فرهنگی جامعه وارد شده و الگویی برای سایرین باشد.


وی افزود: درواقع تلاش در مسیر انتقال این ارزش ها به نوعی بستری سازی برای مقابله با جنگ نرم اتخاذ شده از سوی دشمنان است.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی صحنه از مقاومت مردم ایران را به رخ تمام دنیا کشید، آنانی که با دست خالی دشمن را به زانو زده و شکست دادند.


سید حسینی با اشاره به مهم ترین نیازهای جامعه امروز گفت: انتقال روحیه جهادی و مقاومت شهداء در برابر دشمنان به جوانان امروز و الگوسازی برای آنان از مهم ترین نیازهای فرهنگی امروز جامعه است که با بهره مندی بسیاری از ابزارهای فرهنگی می توان آن را اجرایی کرد.
وی ادامه داد: ما هیچگاه نباید فراموش کنیم که دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و مجاهدت رزمندگان و شهداء یکی از طلایی ترین دوران دفاع مقدس است که همواره باید یاد و خاطره آن را گرامی بداریم و به عنوان چراغ راه از آن بهره مند شویم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها