همزمان با هفته ناجا؛

آرامش و امنیت در جامعه مرهون تلاش بی وقفه نیروهای انتظامی است

استاندار مرکزی و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی مشترک آرامش و امنیت موجود در جامعه را مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروهای انتظامی در کنار عوامل نظامی و امنیتی دانستند.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ - 30September 2016

آرامش و امنیت موجود در جامعه مرهون تلاش بی وقفه نیروهای انتظامی استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی،  در پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت هفته ناجا خطاب به نیروهای انتظامی  آمده است: نیروی انتظامی در دوران حیات جمهوری اسلامی پیوسته با شجاعت، لاوری و ایثارگری در صحنه حمایت و حراست از ارزش های نظام و برقراری امنیت و نظم در صحنه بوده است.

ادامه این پیام می افزاید:هفته ناجا بهترین فرصت است تا تعامل و همکاری و جلب مشارکت دستگاه های اجرایی، اقشار اجتماعی و عامه مردم و سهم آنان در برقراری و توسعه امنیت تقویت شود.

در بخشی دیگر از این پیام اشاره شده است :ارتقا امنیت و نظم رابطه نزدیگی با همبستگی ملی و قانونگرایی دارد و در این راستا مشارکت مردمی باید روز به روز بیشتر شود.

در بخش دیگری توسط استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید شده است: اقتدار، کارآمدی و توانمندی پلیس باید به شایستگی به جامعه معرفی شود و در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید با همفکری اندیشمندان دینی، اجتماعی و فرهنگی ، فعالان دانشگاهی و عاملان امنیتی بهترین اقدام ها در این راستا صورت پذیرد.

در بخش دیگری از این پیام با اشاره به استان مرکزی آمده است: استان مرکزی مهد بزرگان تاریخ ساز است و ارامش و امنیت خود را مدیون تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در کنار عوامل نظامی و امنیتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار