به همت موسسه اعتباری کوثر صورت گرفت

جلوه نمایی تابلوی روایت هشت سال دفاع مقدس بر بلندای عوارضی اتوبان قم تهران

همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت موسسه اعتباری کوثر استان قم، تابلوبنر مناسبت های مهم سال های دفاع مقدس به مساحت 300 متر مربع بر بلندای عوارضی اتوبان قم تهران نصب شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ - 30September 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و به همت موسسه اعتباری کوثر استان قم، تابلوبنر ویژه گرامیداشت سی و ششمین سالگرد حماسه سال های ایثار و شهادت بر بلندای عوارضی اتوبان قم تهران نصب گردید و با نورپردازی مناسب، جلوه حماسی باشکوه و زیبایی را از این مناسبت مهم تاریخ طلایی میهن اسلامی در ذهن زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران به یادگار گذاشت.

به گفته مسعود اقدسی مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان، در تابلوی مزبور، هشت مناسبت مهم دفاع مقدس شامل تصویری از 31 شهریور و آغاز جنگ تحمیلی، دفاع مردمی در هویزه با تصویر شهید علم الهدی، شکست حصر آبادان، سالروز فتح خرمشهر، عملیات والفجر هشت، کربلای پنج و شلمچه، حماسه دزفول، حلبچه و بمباران شیمیایی، آزاد سازی اسرا و در آخر تصاویری از حضور مقام معظم رهبری در جبهه جای گرفته است.

موسسه اعتباری کوثر به لحاظ تبلیغ میدانی و مشارکت در اجرای برنامه ها، در غالب مناسبت های ارزشی استان قم در طول سال، حضوری مستقیم، فعال و اثرگذار دارد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها