تاکید سازمان ملل بر آتش‎بس 48 ساعته هفتگی در «حلب»

مسئول سازمان ملل اعلام کرد که در حلب به یک آتش بس 48 ساعته در هفته برای ورود کمک‌های امدادرسانی و انتقال زخمی ها لازم است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ - 30September 2016
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل خواستار برقراری آتش‌بس 48 ساعته در هر هفته برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان سوریه شد.

به گزارش العربیه، «استفان اوبراین» اعلام کرد که برای ورود کمک‌های امدادرسانی و انتقال زخمی‎ها در حلب به یک آتش بس 48 ساعته در هفته نیاز است.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان‌دوستانه و هماهنگ‌کننده امداد اضطراری در ادامه تاکید کرد که لازم است تیمی برای انجام تحقیقات(درباره موانع امدادرسانی) به محلی که کاروان امدادرسانی هدف حملات اعزام شود.

هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل چند روز پیش نیز گفته بود که چیزی که ما در سوریه به آن نیاز داریم آتش‌بس هفتگی 48 ساعته برای رساندن کمک‌ها است. اوضاع امنیتی در حلب مانع رسیدن کمک‌ها به دست غیرنظامیان می‌شود.
 
این درحالی است که بشار الجعفری نماینده دایمی سوریه در سازمان ملل  گفت: آنها (کشورهای غرب) می‌گویند که ما خواستار کمک به ملت سوریه هستیم. ما کمک‌های بشردوستانه نمی‌خواهیم، بلکه خواستار پایان بخشیدن به جنگ و توقف تروریست‌ها هستیم.

انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها