رژیم آل سعود منافع استکبار را بر مسلمانان ترجیح می دهد

امام جمعه مهاباد گفت: رژیم آل سعود منافع آمریکا را بر مسلمانان جهان ترجیح می دهد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ - 30September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان مهاباد اظهار کرد: رژیم آل سعود با حمایت از سلفی گری و وهابیت و با حمایت از استکبار جهانی منافع اروپا و امریکا را بر مسلمانان ترجیح داده و با مخالفت کردن از صادرات نفت در اوپک این موضوع را تائید کرد.
 
وی همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در سازمان ملل متحد افزود: سفر رئیس جمهور به نیویورک و گلایه دکتر روحانی از امریکا نسبت به پایبند نبودن به تعهدات خود در قبال برجام ثابت کرد که امریکا متعهد نیست.
 
ماموستا سهرابی همچنین با اشاره به ادعاهای تکراری و واهی امارات در خصوص جزایر سه گانه ایرانی گفت: ادعاهای وزیر امور خارجه امارات نسبت به جزایر سه گانه خلیج فارس پوچ و بی اساس و از دسیسه های شیطان بزرگ آمریکا است.
 
امام جمعه مهاباد همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امروز در سایه سربازان گمنام، جامعه در امنیت و آرامش به سر می برد و بدون شک حمایت مردم از نیروی انتظامی می تواند پشتوانه ادامه موفقیت های آنها باشد.
 
وی ادامه داد: سبز پوشان نیروی انتظامی با محافظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران همزمان با سایر نیروهای نظامی از ورود مواد مخدر و کالای قاچاق جلوگیری کرده و از مرزهای کیان اسلامی محافظت می کنند.  
 
منبع:ایرنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار