زندگی با پروانگی از دریچه ای جدید

تهیه کننده برنامه رادیویی «پروانگی» گفت: این برنامه با محوریت حماسه ملی است که با موضوع تشویق مردم به محبت دیگران روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵ - 11July 2013

زندگی با پروانگی از دریچه ای جدید

الهام صدیق تهیه کننده و سردبیر برنامه پروانگی در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس در تشریح این برنامه گفت: این برنامه با محوریت حماسه ملی و با موضوع تشویق مردم به محبت دیگران روی آنتن میرود. در این برنامه با مراکز بهزیستی و انجمنهای مختلف که اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش و حمایت خود قرار می دهند ارتباط میگیریم تا از حال و هوای آنها باخبر شویم.

سردبیر برنامه پروانگی هدف از اجرای این برنامه را نشان دادن دنیا از دریچه ای جدید عنوان کرد و افزود: این برنامه تولیدی از اول تیر روزهای شنبهساعت 11:30به مدت زمان نیم ساعت از رادیو ایران گروه ایران و حماسه در حال پخش است.

وی با بیان اینکه تولید برنامه پروانگی همچنان ادامه دارد، افزود: ما 80 تا 85 شهید بهزیستی را شناسایی کرده ایم و به دنبال معرفی بهتر آنها هستیم؛ دلیل انتخاب ما از مرکز بهزیستی، دستیابی به اطلاعات صحیح و واقعی تمامی اقشار آسیب دیده است.

وی پروانه شدن را یک تحول بزرگ دانست و گفت:ما می بایست همچون این طبیعت زیبا، از پیلهی تنیده شده به دور خودمان که همان دنیا است، رها یابیم و علایق دنیوی خود را کنار بزنیم از این رو به دنبال تلنگری هستیم تا مردم بتوانند به خود امیدوارشده وبه داشته های خود توجه بیشتر کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار