شب هشتم ماه محرم؛

سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی شب هشتم ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان سخنرانی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ - 01October 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مجتبی شهامی اظهار داشت: امسال برنامه‌های دهه محرم از روز یکشنبه 11 مهر ماه همزمان با شب نخست ماه محرم آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مناسبتی دهه محرم از ساعت 20 تا 23 هر شب اجرایی می‌شود، تصریح کرد: بر همین اساس تلاوت قرآن به مدت 15 دقیقه توسط مهدی میانداری انجام و برنامه عزاداری نیز توسط جلیل محمدی از ساعت 20 و 15 دقیقه تا 20 و 40 دقیقه انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: همچنین برنامه سخنرانی نیز به صورت شبانه توسط حجت‌الاسلام دیرباز از ساعت 20 و 40 دقیقه تا 21 و 25 دقیقه از شب نخست تا شب ششم محرم و از شب دهم تا شب سیزدهم انجام خواهد شد.

شهامی با بیان اینکه به صورت ویژه طی شب‌های هفتم، هشتم و نهم سخنرانی‌های حسینیه اعظم زنجان به صورت ویژه با حضور مهمانانی از استان و خارج از استان خواهد بود، گفت: طبق برنامه‌ریزی در شب هفتم محرم آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در شب هشتم حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و شب نهم نیز آیت‌الله سید محمد حسینی زنجان از ساعت 20 و 40 دقیقه تا 21 و 25 دقیقه سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ذکر مصیبت به صورت شبانه توسط یکی از مداحان استانی از ساعت 21 و 25 دقیقه تا 21 و 55 دقیقه انجام خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه نیز به صورت یک شب در میان با حضور سید یوسف شبیری و علیرضا بیگدلی اجرایی می‌شود.

شهامی با بیان اینکه برنامه سینه‌زنی نیز شبانه از ساعت 21 و 55 دقیقه تا 22 و 25 دقیقه اجرایی می‌شود، گفت: این برنامه نیز به صورت یک شب در میان با حضور سید محمود حسینی و مرتضی حیدری اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه مرثیه‌سرایی نیز به عنوان آخرین برنامه شبانه از ساعت 22 و 25 دقیقه تا 23 شب اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این برنامه یک شب در میان توسط ولی‌الله کلامی و جواد رسولی دو تن از اساتید مداحی استان اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه برنامه‎های روتین حسینیه اعظم زنجان از شب نخست تا شب سیزدهم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: برنامه‌ها به صورت شبانه با توسل در آن روز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار