سرلشکر فیروزآبادی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

روس‌ها از مذاکره با آمریکا بهره‌ای نمی‌برند/ آمریکا در برجام نشان داد بسیار بدعهد است

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا در خصوص همکاری روسیه و آمریکا برای حل بحران سوریه گفت: روس‌ها از مذاکره با آمریکا بهره‌ای نمی‌برند؛ زیرا آمریکایی‌ها در موضوع برجام نشان دادند که بسیار بدعهد هستند.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ - 01October 2016
روس‌ها از مذاکره با آمریکا بهره‌ای نمی‌برند/ آمریکا در برجام نشان داد بسیار بدعهد استسردار سرلشکر بسیجی «سیدحسن آقایی فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص همکاری روسیه و آمریکا برای حل بحران سوریه اظهار داشت: آمریکایی‌ها در جریان برجام نشان دادند که بسیار بدعهد و بدپیمان هستند و بنایشان این نیست که کاری را به نتیجه برسانند، بلکه بنایشان بر این است که سیاست خود را القا کنند و نظرات استکباری‌شان را به کرسی بنشانند.
 
وی ادامه داد: آمریکا تمام تلاشش فریب است؛ البته روسیه با دقت این قضیه را پیش‌ می‌برد. روسیه در این جریان به دنبال راهی است تا نیروهای مقاومت بر تروریست‌ها پیروز شوند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: مذاکره سیاسی و نشست بین قدرت‌ها یک رسم بین المللی است و در سیاست از آن استفاده‌ها می‌‌شود اما کسی از این رسم در نشست با آمریکایی‌ها بهره‌ای نبرده است؛ بنابراین روس‌ها نیز بهره‌ای نمی‌برند. روس‌ها دارند با آمریکایی‌ها بازی شطرنج پیچیده‌ای را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار