تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر

دبیر ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) با معرفی و تجلیل از رده‌های موفق سپاه و بسیج استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ - 01October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ محمدرضا نگینی اظهار داشت: ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) با معرفی و تجلیل از رده‌های موفق سپاه و بسیج استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که در 19 طیف از رده‌های مختلف بسیج و سپاه استان مورد ارزیابی قرار گرفت در مجموع 112 رده به عنوان رده‌های موفق در سپاه استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) ابراز داشت: از 112 رده موفق 86 رده مربوط به برادر و 26 رده نیز از خواهران بود.

وی با بیان اینکه در فرایند ارزیابی بیش از 4 هزار رده مورد ارزیابی وسنجش قرار گرفته‌اند، ادامه داد: این جشنواره در سطوح مختلف سپاه و بسیج شامل ستاد کل سپاه، سازمان بسیج و سپاه‌های استانی برگزار می‌شود.

نگینی عنوان کرد: استان همدان علاوه بر112 رده 30 رده منتخب کشوری دارد که در این جشنواره‌ها معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اهداف جشنواره ابراز داشت: توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد یکپارچگی در همسویی و ارزیابی و معرفی سازمان‌های برتر از جمله اهداف این جشنواره است.

دبیر ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) خاطرنشان کرد: همچنین رشد بیش از پیش سازمان‌ها و رده‌های سپاه و بسیج و وحدت رویه در انتخاب و معرفی رده‌های موفق نیز از اهداف جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها