نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل به کار خود پایان داد

نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 4 ویژه هفته دفاع مقدس در اردبیل بابرگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد
کد خبر: ۱۰۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ - 01October 2016

نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل به کار خود پایان دادبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 4 ، ویژه هفته دفاع مقدس در اردبیل بابرگزاری مراسم اختتامیه در حسینیه شهدای نمایشگاه به کار خود پایان داد.

سردار جلیل بابازاده در مراسم اختتامیه نمایشگاه کربلای چهار در شورابیل اردبیل ضمن تقدیر از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و ادارات همکاری کننده در برپایی نمایشگاه، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است که با رشادت و روحیه جهادی در میدان ایثار و شهادت حاضر شده و سعی کردند به وظیفه شرعی و انسانی خود به شایستگی عمل کنند.

وی با بیان اینکه در قالب یادواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی آشنایی با عملیات‌های دوران دفاع مقدس و نمایشگاه‌های رزمی، فرهنگی سعی داریم تا انتقال پیام به شکل مناسب اتفاق بیفتد، تصریح کرد: اگر این پیام به شکل راستین به جوانان و نوجوانان انتقال یافته و تبیین شود قطعاً انقلاب اسلامی را از هر توطئه و ترفندی در امان نگه داشته و مصون می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: شایسته است نسل امروز و آینده ما با شناخت عمیق از رخدادهای دوران دفاع مقدس سرسپرده این اصالت و حقانیت واقعی باشند.

بابازاده معنویت به دست آمده از هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام را یادآور شد و افزود: ملت ایران با دستاوردی عظیم در دوران دفاع مقدس امروز در برابر همه مستکبران ایستاده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند تا دشمن بخواهد در مقابل این ملت دست از پا خطا کند.

وی نزدیکی ماه محرم و تبعیت از سیره و سلوک سیدالشهدا(ع) را یادآور شد و بیان کرد: همه حقیقت دوران دفاع مقدس در تبعیت از کربلایی خلاصه می‌شود که رزمندگان اسلام برای زیارت کربلا سر از پا نمی‌شناختند.

بابازاده جمهوری اسلامی ایران را امروز در سنگر تبعیت از قرآن و سیره اهل بیت(ع) به ویژه پرچمداری نهضت سیدالشهدا(ع) یک انقلاب جهانی و بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: همه باید به وظیفه تاریخی خود عمل کنیم و در برابر دشمنان و استکبار سر خم فرود نیاوریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار