شجاعی طباطبایی:

کیفیت کاریکاتورهای ارسالی به جشنواره مقاومت بسیار بالاست

«سید مسعود شجاعی طباطبایی» با اشاره به اینکه کیفیت کاریکاتورهای ارسالی به جشنواره مقاومت بسیار بالاست، گفت: برای جلسه داوری نهایی کار سختی در پیش داریم و احتمال اینکه از تعداد بیشتری تقدیر شود وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ - 01October 2016
کیفیت کاریکاتورهای ارسالی به جشنواره مقاومت بسیار بالاستبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید مسعود شجاعی طباطبایی» داور بخش کارتون وکاریکاتور جشنواره مقاومت با اشاره به شرکت گسترده از 70 کشور دنیا در این جشنواره تاکید کرد: استقبال از جشنواره به دلیل بالا رفتن اعتبار جشنواره بالاتر رفته است و در مقایسه با سال گذشته در بخش کاریکاتور حدود هزار اثر بیشتر ارسال شده است. کیفیت آثار بسیار بالاست و احتمال اینکه از تعداد بیشتری تقدیر شود وجود دارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنم روز چهارشنبه برای جلسه داوری نهایی کار سختی را در پیش داشته باشیم و انتخاب آثار برتر از میان 800 اثری که به این دروه راه یافته اند، یک روز کامل زمان می‌برند.

اعضای هیئت داوران بخش کارتون و کاریکاتور جشنواره مقاومت متشکل از «حبیب الله صادقی»، «محمد رضا دوست محمدی» و «سید مسعود شجاعی طباطبایی» است.

همچنین مرحله نخست داوری بخش کارتون و کاریکاتور پیش از این  انجام شده بود. داوران در این مرحله از میان 2 هزار و 354 اثر ارسال شده به دبیرخانه در این بخش، 810 اثر را انتخاب کردند.

بنا بر این گزارش، هنرمندان جهان در بخش کارتون به موضوعات جنگ نرم، آل سعود، آل سعود و داعش، آل سعود و جنایت در یمن، آل سعود و روابط با رژیم صهیونیستی، آل سعود و وهابیت، انتفاضه سوم، استکبار ستیزی و تروریسم پرداخته‌اند و همچنین هنرمندان در بخش کاریکاتور نیز به محورهای ملک سلمان، اوباما، نتانیاهو، ابوبکر بغدادی پرداختند.

در این جشنواره هنرمندان کشورهایی از جمله برزیل، ایران، بلغارستان، کانادا، چین، کلمبیا، کوبا، مصر، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، لبنان، مکزیک، نیجریه، هلند، پرتغال، رومانی، روسیه، صربستان، سوریه، ترکیه، ازبکستان و اوکراین در این جشنواره شرکت دارند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها