اقبال واحدی:

برنامه «گنج» برای خانواده من هم جذابیت و تازگی داشت

مجری برنامه تلویزیونی«گنج» با بیان این که برخی صحبت ها و گزارش‌های برنامه گنج برای خانواده خود من جذابیت و تازگی‌هایی به همراه داشت، گفت: گامی که این برنامه در معرفی گنج‌های این مملکت برداشته بسیار ستودنی و قابل ارزش است.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ - 01October 2016
برنامه «گنج» برای خانواده من هم جذابیت و تازگی داشتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمداقبال واحدی» که بیشتر مخاطبان او را با اجرای برنامه صبحگاهی «مردم ایران» می‌شناسند و این روزها بخشی از اجرای برنامه تلویزیونی «گنج» را برعهده دارد، گفت: برنامه «گنج» برنامه‌ای بود که به سراغ خاطره‌های مردم در پشت جبهه‌ها رفته بود و همزمان با ایام دفاع مقدس از شبکه‌های سه و افق پخش شد و عدم ثبت و ضبط خاطره افرادی که شاهد اتفاقات تاریخی کشور در دوران انقلاب و جنگ بوده‌اند، سبب می‌شود تا این خاطرات در سینه آن ها بماند.

وی نفس عمل ضبط و ثبت خاطرات پدران و مادران شهدا و افرادی که در وقایع تاریخی کشور حضور داشته اند را بسیار مهم و غیر قابل انکار برشمرد و افزود: نحوه انتقال این موضوعات باید در فرم خاص خود صورت گیرد تا همراه با جذابیت هایش در جذب جوان و سایر اقشار جامعه به سمت ارزش ها مؤثر باشد.

اقبال واحدی با بیان این که برخی صحبت ها و گزارش های برنامه گنج برای خانواده خود من جذابیت و تازگی هایی به همراه داشت، گفت: گامی که این برنامه در معرفی گنج های این مملکت برداشته بسیار ستودنی و قابل ارزش است و این مسیر باید در سراسر کشور توسط جوانان و نوجوانان ادامه یابد.

وی با بیان این که جوانان این مرز و بوم در هر زمان و مکان که احساس خطر کنند، وارد آن عرصه خواهند شد، تصریح کرد: صدا و سیما باید بر پخش متداوم تیزر اپلیکیش گنج در شبکه های مختلف سیما جهت ایجاد فرهنگ سازی و رفتن جوانان به سمت ثبت و ضبط این خاطرات بزرگترها اهتمام ورزد.

این مجری نام آشنای صدا و سیما با بیان این که در سفرهای مختلفم به کشور متوجه شده ام که مردم به خصوص افرادی که سنی از آن ها گذشته عطش خاصی نسبت به شنیده شدن حرف هایشان دارند، گفت: تبلیغ این نرم افزار سبب می شود تا در دسترس عموم مردم قرار گیرد و خاطراتی ناب و کمتر شنیده شده جمع آوری و آرشیو شود.

اقبال واحدی، در پایان سخنان خود بیان داشت: کتاب و آثار مستند تولید شده در حوزه جنگ، دفاع مقدس و حالات مردم و شهر در پشت جبهه ها نشان از غنی بودن این موضوع و موضوعاتی نظیر آن را دارد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها