فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد؛

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در هفته ناجا

همزمان با هفته ناجا 50 عنوان برنامه در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ - 02October 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حسین مصطفائی در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و گفت: ما در این هفته عملکرد یک ساله خود را به مردم بیان می کنیم تا آنها امیدوار باشند و امنیت پایدار بماند و البته این امر مرهون ریخته شدن خون های شهدا و تعامل و همکاری سپاه، بسیج، اطلاعات و البته مشارکت مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: هفته ناجا از روز جمعه 9مهرماه آغاز شده است و تا پنج شنبه 15مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان شعار هفته ناجا با عنوان «همه با هم برای امنیت و آرامش» به روزشمار این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: روز اول با عنوان پلیس،جامعه ایمانی،ارزش های اسلمی، عزت حسینی، روز دوم حرفه ای گرائی، دانش بنیایی، کارآمدی، روز سوم قانون گرائی، مشارکت عمومی، انظباط اجتماعی، روز چهارم آموزش همگانی، اعتماد مردمی، امنیت پایدار، روز پنجم پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توامندی، روز ششم مردم داری، رأفت و مهربانی، سرمایه اجتماعی و روز هفتم فضائل اخلاقی، ایثارگری، جهاد و شهادت نامگذاری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در هفته ناجا بیش از 50 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد، ادامه داد: در اولین روز از این هفته خانواده های پرسنل نیروی انتظامی خدابنده در همایش پیاده روی شرکت کردند و سپس در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور پیدا کردند.

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیز امروز برگزار شد و دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان و عیادت از بیماران، آگاه سازی در مدارس و ادارات و دانشگاهها و نشست های تخصصی با موضوع انضباط اجتماعی و مسائل امنیتی و غبار روبی مزار شهدا هم انجام خواهد شد .

مصطفائی افزود: ما در این هفته عملکرد یک ساله خود را به مردم بیان می کنیم تا آنها امیدوار باشند و امنیت پایدار بماند و البته این امر مرهون ریخته شدن خون های شهدا و تعامل و همکاری سپاه و بسیج و اطلاعات و البته مشارکت مردم است.

وی اضافه کرد: امسال برنامه های هفته ناجا با ماه محرم تقارن پیدا کرده است و توجه به امر به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی قیام اما حسین(ع)و یاران باوفائش بود لحاظ شده است و در لوگوی ناجا نیز تصاویری از حرمین شریفین قرار داده شده است.

مصطفائی با بیان اینکه شهرستان خدابنده یکی از محورهای مواصلاتی مهم به مرکز کشور و پایتخت است ادامه داد: با توجه به شعار سال در زمینه کشف کالای قاچاق به لطف خداوند و همکاری مردم کشفیاتی خوبی در این شهرستان حاصل شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار