سردار عراقی در جلسه روسای هیات های ورزشی نیروی زمینی سپاه عنوان کرد:

مقام آوران تشویق می شوند

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه در نشست روسای هیات های ورزشی نیرو اعلام کرد که برای مقام آوران مسابقات از سطح استانی ویگانی گرفته تا قهرمانان سیزم ونیروهای مسلح تشویقات مختلفی در نظر گرفته ایم .
کد خبر: ۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶ - 11July 2013

مقام آوران تشویق می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، نشست روسای هیات های ورزشی نیرو روز چهارشنبه 19 تیر ماه در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد.

سردارعبدالله عراقی در این جلسه با اشاره به پیشرفت های ورزشی نیرو گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر ورزش در نیروی زمینی شکل متناسبی به خود گرفته وبراساس این روند قابل قبول به پیشرفت ها وموفقیت های بسیاری هم دست یافته است منتها ارتقای آمادگی جسمانی و رزمی تنها در پایوران کافی نیست ومی بایست به خانواده ها هم توجه بسزایی شود.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه بر اهتمام بیشتر به ورزش خانواده ها تاکید کرد وافزود: اگر خانواده ها سالم باشند کارکنان در اجرای ماموریت ها وپیشبرد اهداف با موفقیت بیشتری عمل می کنند . قطعا اهتمام به این امر برای دغدغه های پایوران ما را کمتر می کند.

سردار عراقی در خصوص افزایش بودجه و پشتیبانی از ورزش، گفت: قهرمانی تیم پنج گانه نیروی زمینی سپاه برای نخستین بار در رقابت های نیروهای مسلح نشان دهنده سازماندهی وبرنامه ریزی خوب ورزشی نیروست . به همین خاطر سعی کردیم مشکلات اعتباری وتجهیزاتی را با مساعدت برخی از بخش ها مرتفع نمائیم.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به تصویب اخذ تشویقات قهرمانان ومدال آوران پاسدار اشاره کرد و افزود: دغدغه ای که این چند ساله ورزشکاران ما در سپاه با آن مواجه بودند عدم رسیدگی مناسب به حق وحقوقشان وبحث تشویقات وترفیعات بوده که خوشبختانه در جلسه ای این موضوع به تصویب رسید. بنابراین به زودی قهرمانان ومدال آوران در سطح استان، یگان، سپاه، نیروهای مسلح وسیزم منتظر تشویقات وترفیعات گوناگون باشند . به گونه ای این تصویبات را انجام دادیم که اعمال سلیقه و هرگونه تغییرات  وتحولات نتواند آن را تغییر دهد تا به برنامه ها لطمه وآسیبی وارد نشود.

سردار عراقی در پایان با تاکید بر کوشش بیشتر برای نهادینه کردن ورزش برای به عنوان یک فرهنگ جامع و کامل افزود: باید با اهرم های مثبت، تشویق و ترفیعی تلاش کنیم تا ورزش در میان پایوران، سربازان و خانواده ها به یک فرهنگ جامع و کامل تبدیل شود. مخصوصا در میان خانواده ها که بیشترین تاکید بنده برای ورزش 92 نیرو بر روی کار ویژه برای ورزش خانواده هاست.

گفتنی است در این جلسه، روسای هیات های ورزشی نیز گزارشی از عملکرد وهمچنین درخواست ها وکمبودها ارائه کردند.  

نظر شما
پربیننده ها