سردار ملکی به خبرگزاری دفاع مقدس خبر داد

رشد ۱۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: در حوزه قاچاق کالا رشد ۲۷ درصدی کشفیات نسبت به ۱۰ ماه مشابه سال گذشته داشته‌ایم و در این مدت ۲۸ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال کالای قاچاق یافت شده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳ - 02February 2014

رشد ۱۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

سردار "عزیزالله ملکی" فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تبریک سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به همین مناسبت برنامههای مختلفی توسط نیروی انتظامی استان برگزار میشود.

وی دیدار با امام جمعه اراک، خانوادههای شهدا و گلباران مزار شهدا با حضور کارکنان نیروی انتظامی استان را از برنامههای دهه فجر در استان دانست و خاطرنشان کرد: موتورسیکلتهایی که توسط نیروی انتظامی ضبط شده است، اگر منع قضایی نداشته باشند با احراز مالکیت ترخیص میشوند.

سردار ملکی همچنین از کشفیات ده ماهه نخست سال در استان خبر داد و افزود: در حوزهٔ مواد مخدر رشد  ۱۱۳ درصدی کشفیات نسبت به ۱۰ ماه مشابه سال گذشته داشتهایم و ۲ تن و ۸۵۷ کیلو و ۶۸۳ گرم مواد مخدر توسط عوامل نیروی انتظامی در استان کشف شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه قاچاق کالا رشد ۲۷ درصدی کشفیات نسبت به ۱۰ ماه مشابه سال گذشته داشتهایم و در این مدت ۲۸ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال کالای قاچاق یافت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این راستا ۲۴۷ دستگاه خودرو توقیف و ۷۷۱ نفر دستگیر شدهاند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار