در دانشگاه خوارزمی صورت گرفت؛

افتتاح مرکز رشد تخصصی دانش مبارزه با موادمخدر برای اولين بار در کشور

مرکز رشد تخصصی دانش مبارزه با مواد مخدر برای اولين بار در کشور باحضور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دانشگاه خوارزمی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ - 03October 2016
افتتاح مرکز رشد تخصصی دانش مبارزه با موادمخدر برای اولين بار در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مسعود زاهديان» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در افتتاحيه مرکز رشد تخصصي مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: رويکرد پليس نه تنها در بحث مبارزه با مواد مخدر بلکه در همه بخش‌هايی که نياز به تحقيق و بررسی دارند، دانش محور است.

وی افزود: مرکز رشد تخصصي يکي از ابزارهاي رشد اقتصادی است که به منظور حمايت از کارآفرينان تحصيلکرده، تأسيس و با ارائه امکانات و تسهيلات عمومی، زمينه راه اندازی و پاگرفتن شرکت‌های جديد را فراهم می‌کند.

ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: امروزه استفاده از مراکز رشد به عنوان يکی از ابزارهای پذيرفته شده براي تبديل خلاقيت‌ها و دستاوردهاي علمی و تحقيقاتی قابل ارائه به بازار و توسعه کارآفرينی محسوب می‌شود.

سردار زاهديان کمک به جذب بيشتر کارآموزان و فارغ التحصيلان دانشگاهی در بازار کار و ايجاد اشتغال، نوسازی، انتقال فناوری و استفاده از اکتشافات جديد علمی و افزايش بازدهی نيروی کار بالقوه را از اهداف اين مراکز برشمرد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: اولين مرکز رشد دانشگاهي در کشور، استفاده تجاری از دانش فنی و حقوق مالکيت معنوي تأسيس و امکانات دانشگاهی مانند آزمايشگاه، کارگاه و کتابخانه را فراهم می‌کند.

وي در پايان تشويق بيشتر کارآموزان و فارغ التحصيلان دانشگاهي جهت پژوهش‌های کاربردی در مبارزه با مواد مخدر و ايجاد واحدهای صنايع کوچک و متوسط جهت تجاری نمودن پژوهش‌های انجام شده در اين حوزه، نوسازي، انتقال فناوری و استفاده از اکتشافات جديد دانش علمی مبارزه با مواد مخدر و استفاده از سرمايه عظيم نخبگان را از اهداف تأسيس مرکز رشد تخصصي دانش مبارزه با مواد مخدر در کشور دانست.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار