برگزاری مراسم گرامیداشت شهید «مرتضی عطایی» در رشتخوار

مراسم گرامیداشت جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون شهید مرتضی عطایی در رشتخوار برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ - 03October 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، آئین گرامیداشت شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون با حضور مردم شهید پرور و ولایی رشتخوار در مسجد حسنیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بهره­مند امام جمعه شهرستان رشتخوار ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم، اظهار داشت: شهدا درخت اسلام را با خونشان آبیاری کردند و در راه اسلام از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

وی در ادامه افزود: خداوند به خانواده و پدر و مادرانی که امروز فرزندان و همسرانشان در راه حفاظت از اسلام و مرزهای اعتقادی قدم بر می­ دارند، و آنها را برای دفاع از حرمین شریفین راهی جبهه ها می­ کنند، اجر می­ دهد.

امام جمعه رشتخوار خاطر نشان کرد: با شهادت مرتضی عطایی، برادرش از پای ننشسته و دست از مبارزه با ظالمان و کفار بر نداشته و اسلحه برادر را به دست گرفته و در راه دفاع از حرمین در حال جهاد است.

وی با اشاره به اینکه امروز به جامعه بین المللی هیچ امیدی نباید داشت، گفت: امروز جامعه بین المللی را متأسفانه افرادی مدیریت می­ کنند، که هر گونه ظلم و ستمی را بر مردم بی گناه، زنان و کودکان روا می دارند و هیچ کسی از آنها حق پرسشی ندارد.

حجت الاسلام بهره­مند یادآور شد: دشمن، امروز در سوریه مسئله آتش بس را مطرح می ­کند در حالی که خود ناقض این امر است، استکبار به مخالفت با داعش و جبهه النصر می­ پردازد در حالی که در پشت پرده تقویت و کمک رسانی به آنها را انجام می­ دهد.

وی در ادامه بالاترین افتخار را شهادت در راه دفاع از حرمین شریفین دانست و تصریح کرد: اگر مدافعین حرم نباشند هیچ پیشروی میدانی حاصل نمی­ شود.

امام جمعه رشتخوار افزود: امروز باید در میدان حاضر بود و جهاد همه جانبه را در مقابل دشمن انجام داد. مبارزه با منکرات و فحشایی که با هدف گرفتن جوانان ما، در حال رواج است باید سرسختانه و مجدانه با آن مقابله کرد از هر فرصتی باید در این راه استفاده کرد.

لازم به ذکر است شهید مرتضی عطایی جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون در روز عرفه و در لاذقیه به درجع رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار