سردار کارگر:

«دفاع مقدس» محصور در زمان خاصی نیست/ مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی مجاهدتی خاموش است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس را نباید در یک محدوده زمانی مورد توجه قرار داد، اگر با نگاه گذشته به این موضوع بنگریم باید آن را در موزه نگه داریم، در حالی که موضوع دفاع مقدس همواره ادامه داشته و برای حال و آینده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ - 04October 2016
«دفاع مقدس» محصور در زمان خاصی نیست/ مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی مجاهدتی خاموش است به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مشترک با سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی که صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس را نباید در یک محدوده زمانی مورد توجه قرار داد، اگر با نگاه گذشته به این موضوع بنگریم باید آن را در موزه نگه داریم، در حالی که موضوع دفاع مقدس همواره ادامه داشته و برای حال و آینده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در این رابطه درست بوده است، افزود: امروز وقتی به مدافعان حرم نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که بحث دفاع و قداست آن همچنان باقی‌ست و  ادامه دارد.
 
سردار کارگر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در دفاع مقدس نقش موثری داشته و بعضی از فعالیت‌های این نیرو در دوران دفاع مقدس مغفول واقع شده است. این نیرو در کسوت ژاندارمری، شهربانی و کمیته انصافا در دفاع مقدس حضور فعالی داشته است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص همکاری‌های این بنیاد و ناجا اظهار داشت: این ارتباط و تعامل در دوره فرماندهی گذشته ناجا آغاز شد و الحمدلله در دوره سردار اشتری قوت گرفت و امروز موضوع دفاع مقدس در این نیرو شکل گرفته است. نیروی انتظامی از جمله ارگان‌هایی است که هنوز روحیه جهادی و حال و هوای دفاع مقدس در آن جاری و ساری است. خصوصا این روحیات در بحث مرزبانی نمود بیشتری دارد و باید خدا را شاکر باشیم که نیروی انتظامی توانسته از دفاع مقدس عبرت و درس بگیرد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی یک نهادی است که از سال 70 در جمهوری اسلامی تاسیس شده و این یک تولد بود و امروز افرادی که از این نیرو به درجات سرداری و امیری می‌رسند و مسئولیت می‌گیرند در سال 70 وارد این نیرو شده‌اند که این بیانگر روحیه انقلابی ناجا است.

سردار کارگر با اشاره به حجم و گستردگی ماموریت‌هایی نیروی انتظامی، گفت: به مجموعه نیروی انتظامی باید خسته نباشید گفت. مقام معظم رهبری به حق نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خواندند. مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی مجاهدتی خاموش است.
 
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت حضور نیروی انتظامی در ماموریت‌های مرزی، مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: قطعا پرداختن به شهدای نیروی انتظامی جزو ماموریت‌های ما است و امیدواریم با همکاری دوستان بتوانیم این رشادت‌ها را به خوبی نشر دهیم.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در جریان فتنه 88، اظهار داشت: انصافا نیروی انتظامی در جریان فتنه 88 گل کاشت و نشان داد که یک نهاد انقلابی و مورد اعتماد نظام و مردم است و امنیتی که امروز مردم در جامعه شاهد هستند مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است.
 
سردار کارگر بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی در استان‌ها در موضوعات راهیان نور و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همواره پای کارند و با جان و دل کار را پیش می‌برند. تلاش‌ها و همکاری‌های نیروی انتظامی در موضوع راهیان نور قابل تقدیر است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های حضرت آقا حوادث ناگهانی و تصادفات است که در این سفرها امکان دارد، رخ دهد که بحمدالله از سال 91 که در بنیاد شرف حضور پیدا کردم و با همکاری‌ دوستان در نیروی انتظامی که روز به روز این نیرو پیشرفت داشته، تنها یک مورد تصادف گزارش شده است. 
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار