حجت الاسلام والمسلمین فخری:

رمضان، فرصتی برای تزکیه اخلاق و تصفیه نفس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: هرکس با خدا باشد، خدا با اوست و خداوند با هرکس باشد او پیروز خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ - 12July 2013

رمضان، فرصتی برای تزکیه اخلاق و تصفیه نفس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله فخری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن، استجابت، دعا، بندگی و خودسازی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سید الشهدا(ع) افزود: این ماه فرصتی برای تزکیه اخلاق، تصفیه نفس و مجالی برای وسعت دادن ارتباط با خداوند است و کثرت استغفار و طلب آمرزش برای پاک کردن آثار گناهان از وجودمان، از اعمالی است که در ماه رمضان بسیار به آن توصیه شده است.

وی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان یکی از کارهای که از آن باید مراقبت کنیم، زبان است که باید از آن به خوبی مراقبت انجام شود تا در این ماه تهمت، غیبت، بدگویی و… صورت نگیرد، ماه رمضان ماه مراقبت، تخلیه، تهویه و تجلی است، پس باید از ماه رمضان بهترین استفاده را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین فخری تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقداماتی است که در ماه رمضان باید به آن توجه ویژهای داشت و تذکر لسانی باید در این ماه انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، استجابت، دعا، بندگی و خودسازی است، گفت: ماه رمضان یکی از برترین ماه های خداوند است که همه باید در حد توان خود از این سفره گسترده الهی استفاده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار