سردار فضلی:

همه دوران دفاع مقدس برای احیای نماز بود/ مردم ایران الگوی مقاومت در جهان هستند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سه پایه قرآن، عترت و مردم داشت، گفت: مردم ایران از امام (ره) و امروز نیز از مقام معظم رهبری آموختند که سرسوزنی در مقابل دشمن کوتاه نیایند.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ - 04October 2016

 به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «علی فضلی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین امشب در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور و در پانزدهمین یادواره شهدای روستای بساقی با گرامیداشت یاد شهدای اسلام، انقلاب، مدافع حرم، مقاومت اسلامی و 4 هزار شهید استان گلستان اظهار کرد: خون‎های مقدس و مطهر 4 هزار شهید شیعه و سنی استان گلستان در هم تنیده شد تا با این راه از اسلام، انقلاب و پرچم رسول اکرم (ص) پاسداری کنند.

وی با اشاره به تفاوت‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام (ره) پس از پنج دهه که با اشراف به تاریخ برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارزه و مجاهده کرد برای جلوگیری از تکرار تاریخ در زمان آماده شدن مردم ایران با همراهی علما، شهدا و مردم ایران به میدان آمدند تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سه رکن اساسی قرآن، عترت و مردم دارد، افزود: مردم ایران در دفاع از دین و پرچم رسول اکرم (ص)  از تاریخ پیشی گرفتند.

گسترش اسلام ناب محمدی در میان کشورهای اسلامی نشات گرفته از قرآن، عترت و مردم است

وی با بیان اینکه مردم از امام (ره) و امروز نیز از مقام معظم رهبری آموختند که سرسوزنی در مقابل دشمن کوتاه نیایند، بیان کرد: مردم ایران می‎دانند و آموختند که در برابر ظلم و جور دشمن هیچگونه ترس و واهمه‎ای از مستکبران بزرگ و کوچک نداشته باشند.

جانشین سازمان بسیج گسترش اسلام ناب محمدی در میان جوامع و کشورهای اسلامی را نشات گرفته از سه زاویه قرآن، عترت و مردم دانست و یادآور شد: امروز مردم ایران در سراسر جهان به عنوان الگوی مقاومت شناخت می‌شوند.

سردار فضلی با بیان اینکه مقاومت در کشورهای یمن، سوریه، عراق و سایر بلاد اسلامی با الگوی از دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مردم ایران است، ابراز داشت: مردم ایران از تاریخ و عاشورا عبرت گرفتند و امروز هم شاهد افرادی هستیم که برای دفاع از دین و تنها برای رضای خدا در دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) از یکدیگر پیشی می‎گیرند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم تنها برای رضای خداوند و به سالار شهیدان امام حسین (ع) اقتدا کردند، تصریح کرد: آنها دفاع از حرم را یک تکلیف دانستند و آن را در عمل اثبات کردند.

بیش از 6 میلیون نفر در سال گذشته به راهیان نور، کربلای ایران رفتند

سردار فضلی با بیان اینکه هر کجایی که بخواهیم سراغ عشق و عشق بازی بگردیم باید فداکاری‎ها، مجاهدات دوران دفاع مقدس را مرور کنیم، همه دوران دفاع مقدس را در احیای نماز دانست و گفت: دستاوردها و توفیقات دوران دفاع مقدس را در سایه روحانیت انقلابی و پیرو خط امام و در جهت اعتلای اسلام ناب محمدی دریافت کرده‎ایم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بیش از 6 میلیون نفر در سال گذشته به راهیان نور، کربلای ایران رفتند تا در این مکان مقدس حج بصیرتی خود را به جای آورند.
 
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار