حجت الاسلام صفایی:

فناوری و نیروی انسانی کارآمد در نیروهای مسلح ایران از عوامل بازدارندگی است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: داشتن فناوری و نیروی انسانی تحصیل کرده و کارآمد در نیروهای مسلح ایران از عوامل بازدارندگی دشمن است.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ - 05October 2016
فناوری و نیروی انسانی کارآمد در نیروهای مسلح ایران از عوامل بازدارندگی است به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نزاجا، حجت الاسلام «غلامرضا صفایی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسمی که به مناسبت آغاز ماه محرم در مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد، با اشاره به سیاست ترویج اسلام هراسی توسط دشمنان اسلام گفت: اسلام به دنبال جنگ نیست بلکه دین صلح و آرامش است، چنانچه که بیشترین آیه‌ی تکرار شده در قرآن کریم آیه «بسم الله الرحمن الرحیم» است که تکیه آن بر مهربانی و بخشندگی خداوند متعال است و این دو صفت باید سرلوحه مسلمانان در الگوی رفتاری جاری در زندگی ما باشد.

وی با اشاره به کمبودها و تحریم‌های تجهیزات نظامی ما در دوران جنگ تحمیلی افزود: همین تنگناها باعث شدند تا فکر جوان ایرانی دست به خلاقیت لازم زده و تکنولوژی ایران اکنون به این سطح رسیده که اکنون از لحاظ موشکی در زمره چند کشور برتر جهان هستیم. داشتن فن آوری و نیروی انسانی تحصیل کرده و کارآمد در نیروهای مسلح ایران از عوامل بازدارندگی دشمن است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قواضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) گفت: یکی از علل مهم استحکام مردم ما داشتن اسوه‌ای چون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که موجب وحدت مردم شیعه می‌شود.

صفایی به اهمیت قیام سیدالشهداء و الگو پذیر بودن آن اشاره کرد و اظهار داشت: در جنگ سال 1967 اسراییل در 6 روز ارتش مصر، سوریه و اردن را نابود کرد اما در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان شکست خورد با وجود این که حزب الله نه از تعداد بالای سرباز برخوردار بود و نه از تجهیزات لازم. مهم ترین دلیل این پیروزی الگو گیری از امام حسین(ع) بوده است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار